اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

ایران کانون مقاومت اسلامی در دنیا است

امام جمعه بیجار با بیان اینکه روز مقاومت اسلامی افتخار جهان اسلام است گفت: کانون مقاومت اسلامی در دنیا ایران اسلامی است و مقاومت و مجاهدت‌های ایران الگویی برای کشورهای مسلمان است.

ایران کانون مقاومت اسلامی در دنیا است

حجت‌الاسلام علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار ضمن گرامیداشت روز مقاومت اسلامی علت نام‌گذاری این روز را سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان که یک نیروی مردمی با فکر و اندیشه بسیجی و جهادی 33 روز در مقابل مجهزترین ارتش دنیا توانست مقاومت کند و آن‌ها را شکست دهند عنوان کرد.

وی پیروزی حزب‌الله را سند افتخاری در کارنامه جهان اسلام بیان کرد و افزود: پیام مقاومت اسلامی حزب الله به مجاهدین فلسطین و مبارزان غیور فلسطینی رسید و آن‌ها هم دریافتند که می‌شود مقابل صهیونیست ایستاد و در یک مقاومت 22 روزه و در جنگ 8 روزه توانستند به پیروزی برسند.

وی ادامه داد: تمامی کشورهای مسلمان پیام مقاومت و پیروزی را دریافت کردند و موجب شد تا بتوانند در مقابل استکبار ایستادگی کنند و ادامه این ایستادگی می‌تواند به نتایج مطلوبی نایل آید.

مرادی تصریح کرد: روحیه مقاومت مسلمانان موجب شده تا طرفداران «مرسی» به عنوان آزادی‌خواهان اکنون نزدیک 3 هفته در خیابان‌ها هم مقابل تهدیدهای دشمنان هم مقابل ارتش ایستاده و همچنین هجمه‌های تبلیغاتی آمریکا و کشورهای استکباری ایستاده‌اند.

امام جمعه بیجار خاطرنشان کرد: روحیه مقامت اسلامی امروز در همه جهان اسلام پیچیده و مسلمانان متوجه شده‌اند که می‌توانند با داشتن و  تقویت روحیه مقاومت در مقابل زیاده‌خواهی‌های مستکبرین بایستند.

خطیب جمعه بیجار با بیان اینکه مقاومت نشأت گرفته از روح حماسی امام راحل و رهبری امام گونه مقام معظم رهبری است گفت: کانون مقاومت اسلامی در دنیا، ایران اسلامی است و امت اسلامی در جهان می‌بینند که امت ایران در جهان مقابل زیاده‌خواهی‌های مستکبرین و صهیونیست ایستاده و مقاومت کرده و آن‌ها مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند و این سبب شده در جهان یک روحیه با صلابت مقاومتی را پیدا کرده و امید است این روحیه مقاومت اسلامی تا پیروزی کامل مسلمانان ادامه پیدا کند.

وی محبوبیت حزب‌الله را نتیجه مقاومت مردم ایران اسلامی در مقابل زیاده‌خواهی‌های سران استبداد دانست و خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سبب ایجاد روحیه مضاعف در ملت‌های زیر ستم شده است.

حجت‌الاسلام مرادی در پایان بیداری اسلامی را در اصل توسعه مقاومت اسلامی بیان کرد و گفت: توسعه و گسترش بیداری اسلامی در سرتاسر جهان موجب توسعه و تقویت مقاومت اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/79015/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول