اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت و آموزش سپاه شاهرود:

رفع شبهات اعتقادی از اهداف نظام صالحین است

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان شاهرود گفت: یکی از برنامه‏های حلقه‏های صالحین، موضوعات اعتقادی است تا شبهات اعتقادی جوانان برطرف شود.

رفع شبهات اعتقادی از اهداف نظام صالحین است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‏الاسلام سیدرضا مرتضوی در گردهمایی هیئت عاشقان ولایت تربیت و آموزش بسیج (شجره طیبه صالحین) سپاه شاهرود که با حضور سرگروه‏ها، مربیان شجره طیبه صالحین و مسئولان و فرماندهان حوزه‏ها و کانون‏های بسیج مساجد و محلات و اقشار بسیج با موضوع پرسش و پاسخ مسائل اعتقادی در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: برپایی هیئت عاشقان ولایت از برنامه‏های ابلاغی تربیت آموزش بسیج است که هر ماه با حضور اعضای شجره طیبه صالحین برگزار می‏شود.

وی افزود: یکی از برنامه‏های حلقه‏های صالحین، موضوعات اعتقادی است و باید گفت که نظام صالحین برنامه‏ریزی مدونی و رفع ابهامات سرگروه‏ها و مربیان صالحین در خصوص شبهات اعتقادی و پاسخ دادن آنها دارد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان شاهرود تاکید کرد: این سلسله برنامه‏ها مورد استقبال اعضا قرار می‏گیرد؛ چرا که کاربردی و در جهت رفع مشکلات حلقه‏های صالحین است و ما در تلاش هستیم تا سلسله نشست‏های پرسش و پاسخ را در قالب‏ها و موضوعات دیگر نیز برگزار کنیم.

در این همایش، اساتید حوزه علمیه قم به سئوالات شرکت‏کنندگان در خصوص مسائل اعتقادی که توسط متربیان حلقه‏های صالحین پایگاه‏ها مطرح شده بود، پاسخ دادند.

انتهای پیام/74003/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول