اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‌‏های شاهرود خبر داد

اعزام گروه جهادی دانشجویان شاهرودی به مناطق محروم میامی

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‌‏های شاهرود گفت: گروه جهادی شهید همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به مناطق محروم روستای نردین در میامی اعزام می‌‏شود.

اعزام گروه جهادی دانشجویان شاهرودی به مناطق محروم میامی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمد جلیلی امشب در جلسه توجیهی اعزام این گروه که با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و 25 نفر از افراد شرکت‏‌کننده در این طرح در دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌‏های شاهرود برگزار شد، با تجلیل از همت دانشجویان بسیجی در عمران و آبادانی روستاها و ارتقای فرهنگ مناطق مختلف، اظهار کرد: اردوهای جهادی خودسازی، تقویت روحیه جهادی، خودکفایی داخلی و ایجاد حس مسئولیت در جامعه را در نهاد تک تک دانشجویان بارور می‏‌کند.

وی ادامه داد: شرکت در اردوهای جهادی و کمک به هموطنان‏، نشان از همیت و همکاری دانشجویان برای آبادانی و تقویت فرهنگ ملی و اسلامی دارد که باید این را در درون خود تقویت کنند.

رئیس حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز با اشاره به برگزاری این اردو گفت: شرکت‏‌کنندگان در این اردو به مدت 15 روز در روستای «نردین» میامی به اجرای برنامه‏‌های فرهنگی، علمی و عمرانی خواهند پرداخت.

سجاد جلالی افزود: ساخت دو باب سرویس بهداشتی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در این روستا و برگزاری جلسات علمی و مذهبی و تربیتی از دیگر برنامه‏‌های گروه جهادی شهید همت دانشگاه آزاد شاهرود است.

وی در پایبان اذعان کرد: این گروه با بدرقه ریاست دانشگاه آزاد، مسئول نهاد رهبری و مسئولان بسیج دانشجویی و دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به منطقه محروم «نردین» میامی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/2249/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول