اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ملارد:

دشمنان با استفاده از رسانه‌های خود عملیات روانی را راه‌اندازی کرده‌اند

فرمانده سپاه ملارد گفت: امروز دشمنان برای تحقق اهداف شوم خود با استفاده از رسانه‌های خود عملیات روانی را راه‌اندازی کرده‌اند.

دشمنان با استفاده از رسانه‌های خود عملیات روانی را راه‌اندازی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد قدیری عصر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جنگ رسانه‌ای تنها جنگی است که در شرایط صلح نیز در بین کشورها به صورت غیررسمی وجود دارد.

وی ادامه داد: در این راستا هر کشوری از حداکثر توان خود به منظور تحقق اهدافش استفاده کرده و در این راستا به کارگیری رسانه‌ها بهترین عامل است.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان با استفاده از رسانه‌های خود افکار عمومی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند افزود: عملیات روانی به منظور تأثیرگذاری بر افکار عمومی و همچنین تغییر نگرش و افکار مردم راه‌اندازی می‌شود لذا امروزه عملیات روانی از طریق رسانه‌ها بسیار بهتر قابل استفاده و دسترس است.

وی با اشاره به اینکه امروز خاکریز نبرد، رسانه‌ها هستند تصریح کرد: متأسفانه امروز 80 درصد اخباری که در جهان پخش می‌شود، ‌منبع آمریکایی دارد.

این مسئول مبارزه با این گونه اطلاع‌رسانی‌ها را مهم خواند و گفت: در این راستا سپاه ناحیه ملارد از سال گذشته با راه‌اندازی فضای مجازی حرکت نوینی را در راستای مبارزه با این حرکت دشمنان آغاز کرده است.

وی افزود: بر این اساس با راه‌اندازی سایت مجازی اقتدار ملارد مقابله با هجمه‌های دشمنان از سوی سپاه ملارد آغاز شده است.

فرمانده سپاه ملارد با بیان اینکه در فضای مجازی وبلاگ‌نویسان و بسیجیان در سطح شهرستان با ارائه اخبارهای مختلف مقابله جدی خود را با هجمه‌های فرهنگی دشمنان آغاز کرده‌اند، بیان داشت: هم‌اکنون در سه نقطه از شهرستان این سایت راه‌اندازی شده است که با تمهیدات اندیشیده شده در آینده نزدیک چهارمین سایت نیز در مارلیک ملارد راه‌اندازی خواهد شد.

قدیری در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از فعالیت‌های سپاه ملارد طی پنج ماه گذشته اشاره کرد و گفت: مشارکت در طرح‌های امنیتی، برگزاری تورهای ایست و بازرسی و مشارکت در برقراری امنیت در روز 24 خرداد همزمان با انتخابات از مهمترین اقدامات سپاه ملارد طی پنج ماه گذشته بوده است.

وی بیان داشت: همچنین در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت و برگزاری اردوهای هجرت سه و طرح نشاط و تعالی نیز 32 مدرسه و 40 پایگاه مقاومت به منظور برگزاری کلاسهای تابستانی هماهنگ شد.

*کمک به سازندگی و محرومیت‌زدایی در روستاها

فرمانده سپاه ملارد در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات انجام شده سپاه ملارد در راستای سازندگی و محرومیت‌زدایی در روستا اشاره و خاطرنشان کرد: ترمیم و بازسازی برخی از مساجد روستاهای ملارد، پیگیری راه‌اندازی یک درمانگاه و ... از اقداماتی است که بسیج سازندگی ملارد در این مدت به آن پرداخته است.

*ساماندهی 719 حلقه صالحین در ملارد

فرمانده سپاه ملارد در ادامه سخنان خود از ساماندهی 719 حلقه صالحین در ملارد خبر داد و گفت: در این راستا تکمیل حلقه‌های 22 نفره آنان یکی از مهمترین اقداماتی است که در راستای ساماندهی حلقه‌های صالحین در این شهرستان انجام شده است.

به گفته قدیری از ابتدای امسال تاکنون نیز سپاه ناحیه ملارد در بحث جذب بسیجی توانسته 1300 نفر از جوانان را جذب بسیج کند.

در پایان این مراسم فرمانده سپاه ملارد از تلاش‌های خبرنگاران فارس در غرب استان تهران به دلیل انتشار اخبار  دقیق و به موقع قدردانی به عمل آورد.

انتهای پیام/2302/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول