اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان خبر داد

تشکیل شورای فرهنگی خوزستان برای رسیدگی به مشکلات عشایر

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان از تشکیل شورای فرهنگی استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این شورا به مشکلات عشایر رسیدگی خواهد کرد.

تشکیل شورای فرهنگی خوزستان برای رسیدگی به مشکلات عشایر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید کریم حسینی در مراسم نشست با سران عشایر و طوایف عرب که ظهر امروز در محل استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: نظرخواهی از مشایخ و سادات عشایر از مهمترین اهداف این نشست است.

وی بیان کرد: در برنامه داریم که شورایی تحت عنوان شورای فرهنگی، اجتماعی تشکیل داده و منتخبین روحانیت، اساتید دانشگاه‌ها، هنرمندان و سران عشایر به عضویت آن در آیند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان افزود: با راه‌اندازی این شورا قصد داریم که آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی استان شناسایی و درمان شود و همچنین آداب و رسوم عشایر استان تقویت شود.

وی عنوان کرد: در این نشست به دلیل ظرفیت مکان تنها بخشی از سران و روسای قبایل را دعوت کردیم و در آینده‌ای نزدیک جلسات مختلفی در این خصوص برگزار خواهیم کرد.

حسینی افزود: همچنین به دنبال این برنامه نشست دیگری با عشایر لر و بختیاری استان برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: در حال حاضر کار گروه اجتماعی و فرهنگی استان با عضویت 40 مدیرکل از سطح استان در قالب 6 کمیته در حال فعالیت بوده و از جمله این کمیته‌ها وحدت اقوام و طوایف استان است.

انتهای پیام/72001/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول