اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظرف 10 روز آینده

سایت دفن پسماندهای خطرناک خراسان رضوی مکان‌یابی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از مکان‌یابی سایت دفن پسماندهای خطرناک استان خراسان رضوی ظرف 10 روز آینده خبر داد.

سایت دفن پسماندهای خطرناک خراسان رضوی مکان‌یابی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی ظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان، مسئولیت آن را به گروهی با مدیریت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری محول کرد و گفت: دیگر اعضای این گروه را نمایندگانی از سازمان جهاد کشاورزی، شرکت آب منطقه‌ای و ادارات کل محیط زیست و منابع طبیعی استان تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: بر اساس مطالعات مشاور اراضی واقع در منطقه ‌میامی، معصوم‌آباد، جاده سرخس، زمان‌آباد و منطقه‌ای حدفاصل سبزوار و نیشابور به عنوان گزینه‌های اصلی مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: در بررسی این مکان‌ها شاخص‌های فیزیکی، فیزیولوژیکی و اجتماعی به طور کامل مطالعه می‌شود؛ سپس با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی با توجه به شاخص‌های یاد شده ارزش‌گذاری مکان‌ها انجام و ماتریسِ تصمیم‌گیری، تهیه می‌شود.

واحدی با بیان این که ماتریس مکانی حایز بیشترین نمره به عنوان مناسب‌ترین گزینه برای ساخت سایت دفن پسماندهای خطرناک انتخاب خواهد شد؛ تاکید کرد: در مکان‌یابی سایت بایستی زمین‌هایی با مالکیت دولتی مورد توجه قرار گیرند تا فرآیند ساخت در زمان کوتاه‌تری انجام شود.

شایان ذکر است پس از مشخص شدن سایت، مراحل تصویب در کارگروه امور زیربنایی و به کارگیری سرمایه‌گذار برای شروع عملیات اجرایی طی خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول