اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کشتی آلیش بانوان استان خبر داد

کسب 6 مدال رنگارنگ توسط بانوان خراسان رضوی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی آلیش

سرمربی تیم کشتی با کمربند آلیش بانوان خراسان رضوی گفت: کشتی‌گیران استان یک مدال طلا و یک نقره و چهار برنز در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی با کمربند آلیش بانوان کشور کسب کردند.

کسب 6 مدال رنگارنگ توسط بانوان خراسان رضوی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی آلیش

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فاطمه‌بیگم حسینی گفت: رقابت‌های کشتی با کمربند آلیش انتخابی تیم ملی بانوان کشور جهت حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام خلیج فارس در کیش دیروز 21 مردادماه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در استان اصفهان برگزار شد.

وی که علاوه بر هدایت نفرات اعزامی به این رقابت‌ها خود نیز در وزن 76+ کیلوگرم به مقام سوم دست یافته بود، افزود: آنا براتی دیگر نماینده خراسان رضوی در وزن 76+ کیلوگرم به مقام نخست دست یافت و زهرا صادقی نیز در وزن 66- کیلوگرم به مقام دوم رسید.

مربی نفرات اعزامی از خراسان رضوی به رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی با کمربند آلیش کشور ادامه داد: فاطمه ظریف غفوریان، خدیجه حیدری‌نژاد و عزت قربانی‌ثانی به ترتیب در اوزان 52-، 58- و 76- کیلوگرم این رقابت‌ها به مقام سوم دست یافتند.

حسینی به برگزاری رقابت‌های جهانی 2013 جام خلیج فارس در هفته آینده اشاره کرد و افزود: پیش‌تر اعلام شده بود که تنها نفرات اول و دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی به مسابقات کیش اعزام خواهند شد اما تلاش‌هایی از سوی فدراسیون برای اعزام نفرات سوم به این رقابت‌ها نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اعزام ورزشکاران خراسان رضوی با هزینه شخصی خود به رقابت‌های انتخابی تیم ملی در اصفهان اظهار داشت: کشتی‌گیران با کمربند آلیش استان از آمادگی و شرایط بدنی بسیار خوبی برخوردارند و امیدواریم با موافقت فدراسیون و مهیا شدن شرایط برای حضورشان در مسابقات بین‌المللی کیش که 26 تا 27 مرداد برگزار می شود، مزد زحمات خود را بگیرند.

انتهای پیام/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول