اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد خبر داد

برگزاری دومین دوره مسابقات رباتیک کشوری جام نور در مشهد

دومین دوره مسابقات رباتیک کشوری جام نور مشهد به میزبانی فرهنگسرای غدیر برگزار خواهد شد.

برگزاری دومین دوره مسابقات رباتیک کشوری جام نور در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر عصارنیا ظهر امروز در نشست خبری با بیان این مطلب اظهار داشت: موسسه خیریه نورعلی بن موسی الرضا (ع) خاص نگهداری ایتام، جهت ایجاد انگیزه علمی فرزندان تحت پوشش خود اقدام به آموزش مهارت‌های رباتیک و برگزاری مسابقات در این رشته کرده است.

وی ادامه داد: پس از اجرای موفقیت‌آمیز اولین دوره مسابقات در اردیبهشت سال 91 اکنون نیز جهت بروزرسانی توانمندی‌ها و بالا بردن استعداد و خلاقیت فرزندان و جوانان در رده سنی دانش‌آموزی و دانشجویی تصمیم به برگزاری دومین دوره مسابقات رباتیک در رشته تعقیب خط در رده سنی آزاد و در سطح کشوری گرفته شده که با توجه به تجربه سال گذشته این مسابقات در فرهنگسرای غدیر پیگیری و اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود: در دوره اول این مسابقات که در رده سنی دانش‌آموزی و در سطح منطقه‌ای برگزار شد، حدود 20 تیم از کل استان خراسان رضوی در آن مسابقات شرکت کردند و به نفرات برتر جوایز نقدی حدود یک میلیون تومان اهدا شد.

عصارنیا خاطرنشان کرد: این مسابقات در روزهای هفتم و هشتم شهریورماه در فرهنگسرای غدیر برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: جشنواره بازی‌های بومی محلی نیز در سطح شهر از ابتدای شهریورماه در سطح مناطق 13 گانه مشهد توسط کانون‌های فراغت غدیر اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: جشنواره بازی‌های رایانه‌ای نیز همزمان با جشنواره بازی‌های بومی محلی در هفته اول شهریورماه در سطح مناطق 13‌گانه برگزار می‌شود که هدف آن ارتقای سطح آگاهی و دانش نوجوانان نسبت به بازی‌های مفید و کارآمد و حساس‌سازی این افراد نسبت به عدم پرداختن به بازی‌های غربی و مضر خواهد بود.

انتهای پیام/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول