اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان خبر داد

بهره‌‏برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان در آینده نزدیک

استاندار سمنان از بهره‌‏برداری ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ در آستانه نهایی شدن قرار دارد.

بهره‌‏برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان در آینده نزدیک

عباس رهی در گفت‏‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار کرد: فعالیت‏های اجرایی برای بهره‌‏برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان نهایی شده است.

استاندار سمنان پیشرفت اجرای این پروژه را که از طرح‏های مهر ماندگار دولت دهم است، بیش از 90 درصد اعلام کرد.

رهی افزود: نصب صندلی‏ها در ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان باقی‏مانده است و می‏‌توان گفت که این پروژه بزرگ در آستانه افتتاح قرار دارد.

دانشگاه‏‌های سمنان در بسیاری از بخش‏ها تا 20 برابر رشد داشته‌‏اند

استاندار سمنان همچنین گفت: در بخش فرهنگی در استان سمنان فعالیت‏‌های خوبی صورت گرفته است و اختصاص اعتبارات فرهنگی در حجم بالا، حماسه جدیدی بود که در دولت احمدی‏‌نژاد اتفاق افتاد و خیلی از مسائل را سامان داد.

رهی افزود: دانشگاه‏‌های استان سمنان در بسیاری از بخش‏ها تا 20 برابر رشد داشته‏‌اند و هم‏‌اکنون دانشگاه سمنان 120 هزار متر مربع فضای دانشگاهی در دست احداث دارد.

وی همچنین فضای دانشگاهی در دست احداث توسط دانشگاه صنعتی شاهرود را 40 هزار متر مربع ذکر کرد و گفت: دانشگاه دامغان نیز 20 هزار متر مربع فضای جدید در دست اجرا دارد.

استاندار سمنان افزود: شمار رشته‏‌ها و دانشجویان نیز در این مدت افزایش قابل توجهی یافته است و در حوزه کیفیت بخشی نیز بین 15 تا 20 برابر رشد داشتیم.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول