اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‎آهن خراسان در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

افزایش 18 درصدی رام قطار در تابستان 92

مدیرکل راه‌آهن خراسان از افزایش 18 درصدی تعداد رام‌های قطار در تابستان سال‌جاری خبر داد.

افزایش 18 درصدی رام قطار در تابستان 92

محمدهادی ضیایی‎مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اعلام این خبر اظهار داشت: در تابستان سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 86 رام قطار با ظرفیت 42 هزار و 510 نفر پیش‎بینی شده است که از نظر ظرفیت 11 درصد و از نظر تعداد رام 18 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین از آغاز فروش بلیت قطار در دور دوم سفرهای تابستانی خبر داد و گفت: فروش بلیت برای دور دوم سفرهای تابستانی از 11 شهریورماه آغاز و تا 10 مهرماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راه‎آهن خراسان افزود: همچنین دور جدید پیش فروش بلیت قطار کلیه مسیرهای داخلی از ساعت هشت صبح روز گذشته و فروش بلیت قطار بین‎المللی تهران ـ ترکیه از ساعت 10 صبح امروز آغاز شده است.

وی با بیان این‌که متقاضیان می‎توانند با مراجعه حضوری به مراکز مجاز فروش بلیت قطار و یا سایت اینترنتی WWW.RAJA.IR اقدام به تهیه بلیت کنند، تصریح کرد: هموطنان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطار و نیز اطلاع از نشانی مراکز مجاز فروش و موجودی بلیت می‎توانند با سامانه 5194 – 021 تماس بگیرند.

انتهای پیام/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول