اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری مقابل رقبا

3 کشتی‏‌گیر استان سمنان ملی‏‌پوش شدند

سه کشتی‌‏گیر استان سمنان با برتری مقابل رقبا ملی‏‌پوش شدند.

3 کشتی‏‌گیر استان سمنان ملی‏‌پوش شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، رئیس هیئت انجمن‏‌های ورزشی استان سمنان صبح امروز در نشست بررسی توفیقات کشتی‏‌گیران استان سمنان اظهار کرد: هشت کشتی‏‌گیر استان سمنان راهی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی الیش در اراک شده بودند که موفق به کسب مقام شدند.

محمد بهرامی گفت: حمید میرزایی در وزن منهای 70 کیلوگرم و هادی سلیمی در وزن منهای 80 کیلوگرم موفق به کسب مقام دوم شدند و جواد میری در به اضافه 100 کیلوگرم مدال برنز کسب کرد.

رئیس هیئت انجمن‏‌های ورزشی استان سمنان افزود: این ورزشکاران با کسب این مقام‏‌ها، سه سهمیه ورود به مسابقات جام خلیج فارس را که در کیش برگزار می‏‌شود، کسب کردند. 

بهرامی افزود: هشت ورزشکار از استان سمنان به مربی‏گری حسن نبی‏‌زاده و سرپرستی ابوالقاسم مرواری در این مسابقات حضور داشتند.

 

دارت‏‌انداز گرمساری قهرمان جام رمضان کشور شد

 

رئیس هیئت انجمن‏‌های ورزشی استان سمنان در حاشیه این نشست در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: مسابقات دارت کشور با حضور بیش از 70 دارت‏‌انداز از سراسر کشور و با نام یادواره رضا انصاری در خانه دارت شهید کشوری تهران برگزار شد.

 

بهرامی ادامه داد: شرکت‌‏کنندگان به صورت بازی 501 دوبل با هم رقابت کردند که در پایان، محمد ناظریه دارت‏‌انداز نوجوان گرمساری عنوان قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول