اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم:

دومین همایش سپاس از پاکبان برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم از برگزاری دومین همایش سپاس از پاکبان در سالن ورزشی مجموعه شهید حیدریان خبر داد.

دومین همایش سپاس از پاکبان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی‌رضا با اعلام این خبر اظهار داشت: این همایش با هدف تکریم خادمین شهر کریمه اهل بیت(س) در مدیریت شهری قم برگزار می‌شود.

وی افزود: تجلیل از انسان‌های شایسته که در شهر بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) هدفشان خدمت به مردم و کسب رضایت پروردگار است امری پسندیده است.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم گفت: پاکبان‌ها با همت و تلاششان محیطی پاک و زیبا برای شهروندان در شهر مقدس قم ایجاد می‌کنند و همیشه و در همه ایام آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

حاجی‌رضا افزود: در این مراسم تعدادی از هنرمندان مطرح کشوری حضور خواهند داشت و از تعدادی پاکبان‌های نمونه تجلیل شده و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.

وی افزود:این همایش برای نخستین‌بار در سال گذشته برگزار شد که مورد استقبال پاکبان‌ها و همشهریان قرار گرفت و امسال برای دومین ‌بار این همایش برگزار می‌گردد.

حاجی‌رضا اذعان داشت: در صدد نامگذاری یک روز از ایام سال به نام روز پاکبان هستیم و برای اینکه این باور در جامعه نهادینه شود طی درخواستی از شورای فرهنگ عمومی کشور و رئیس جمهور تقاضا کرده‌ایم که یک روز در تقویم کشور به نام این قشر زحمتکش ثبت شود و ما روز 16 اسفند‌ماه را که در آستانه سال نو است پیشنهاد کرده‌ایم تا در این روز کلیه شهرداری‌های کشور از پاکبان‌ها تجلیل و تقدیر کنند.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول