اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رئیس حزب اتحاد دمکراتیک کُردستان سوریه در گفت‌وگو با فارس:

ورود مبارزان کُرد از خاک عراق به مناطق کُردنشین سوریه پذیرفته نیست

رئیس حزب اتحاد دمکراتیک کُردستان سوریه با بیان اینکه در مناطق کُردنشین سوریه مبارزه به اندازه کافی هست تا از خاک کشور خود دفاع کنند، تاکید کرد که ورود مبارزان کُرد از خاک عراق به به مناطق کُردنشین سوریه پذیرفته نیست.

ورود مبارزان کُرد از خاک عراق به مناطق کُردنشین سوریه پذیرفته نیست

«صالح مسلم»، رئیس حزب اتحاد دمکراتیک کردستان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس تاکید کرد که ورود مبارزان کرد از خاک عراق به سوریه به بهانه دفاع از کردهای سوریه به ویژه پس از اظهارات اخیر بارزانی را مردود و غیر قابل قبول دانست و تاکید کرد که در مناطق کردنشین سوریه مبارزه به اندازه کافی هست که از خاک کشور خود و ممتلکاتش دفاع کند.

مسلم در ادامه گفت‌وگوی خود با فارس گفت، این بدین معنا نیست که ما حمایت کردهای عراق را نپذیریم، به ویژه اگر این حمایت‌ها، حمایت لجستیکی و نظامی باشد و در این ارتباط اهالی کردنشین مناطق شمالی شرقی سوریه نیز با آن موافق باشند.

رئیس حزب اتحاد دمکراتیک کردستان سوریه درباره کشتارها و قتل عام‌هایی که گروه‌های مسلح به ویژه گروه «جبهه النصره» و دیگر گروه‌های سلفی جهادی علیه کردهای سوریه دست به آن زدند، گفت: بدون تردید در برابر این جنایت‌ها نمی‌توان سکوت کرد.

مسلم تاکید کرد که کمیته‌ها و نیروهای حمایت مردمی کرد از روستاهای خود علیه حملات و هجوم‌هایی جبهه النصره و دیگر گروه‌های مسلح دست به آن می‌زنند، حمایت و دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/ز 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول