اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی شاهرود مطرح کرد

رفع محرومیت و تبیین اقتصاد مقاومتی؛ اولویت‏‌های اردوهای جهادی در شاهرود

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان شاهرود، رفع محرومیت و تبیین اقتصاد مقاومتی را اولویت‏‌های اردوهای جهادی در شاهرود اعلام کرد.

رفع محرومیت و تبیین اقتصاد مقاومتی؛ اولویت‏‌های اردوهای جهادی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، جواد رضوانی امشب در گردهمایی بسیجیان که با حضور بیش از 150 نفر از فعالان این عرصه در روستای ده‏خیر بسطام برگزار شد، با تشریح برنامه‏‌های بسیج سازندگی در محرومیت‌‏زدایی و کمک به اقتصاد جامعه اظهار کرد: هدف اصلی بسیج سازندگی در جامعه و به ویژه مناطق محروم و روستاها، محرومیت‏‌زدایی و کمک به پرورش استعدادهای جوانان و اهالی روستاهاست.

وی افزود: در برهه کنونی که موضوع اقتصاد مقاومتی در دستور کار نظام اسلامی قرار دارد و مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب است، باید همه دست در دست هم دهیم و این موضوع را محقق کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی توجه به کار و سرمایه داخلی و استفاده از تمام ابزار و پتانسیل‏‌های ملی و بومی کشور است و بسیج و سپاه نیز که از بطن جامعه برآمده و حافظ انقلاب و نظام محسوب می‏‌شود، خود را موظف و مکلف به انجام این برنامه می‏‌داند.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی در عرصه‏‌های مختلف سازندگی، اشتغال‏زایی، کارآفرینی و کمک به آبادانی مناطق محروم و روستاها تلاش و دست یاری به سوی همه مردم دراز می‏‌کند و از آنها کمک می‏‌طلبد.

رضوانی تأکید کرد: تلاش برای آبادانی و رفع محرومیت وظیفه‏‌ای همگانی است و بسیج سازندگی نیز که از بطن مردم است، تلاش می‏‌کند تا با همکاری همه بتواند برنامه‏‌ها و کارهای کاربردی برای رفع محرومیت و اقتصاد مقاومتی انجام دهد.

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه شاهرود نیز در این نشست با اشاره به تشکیل حلقه‏‌های صالحین در پایگاه‌‏های مقاومت بسیج بیان کرد: حلقه‏‌های صالحین پل ارتباطی اعضا با مشکلات، شبهات و افکار جامعه و دین هستند و باید همه از این حلقه‏‌ها برای پیشرفت خود استفاده کنند.

حجت‏‌الاسلام سیدرضا مرتضوی خاطرنشان کرد: باید در حلقه‏‌های صالحین به نیازهای روحی و معنوی افراد توجه و سعی شود تا اعضا در این حلقه‌‏ها پاسخ شبهات خود را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: حلقه‏‌های صالحین مکان و مأمن آرامش و امنیت اعضا و محل گفت‏‌وگو و تبادل نظر و ایجاد ارتباطی روحی و عاطفی و برطرف کردن مشکلات اعضای بسیج است.

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه شاهرود با تأکید بر هدفمند بودن برنامه‏‌های حلقه‏‌های صالحین افزود: باید تلاش شود تا با توجه به نیاز جامعه و مخاطبین حلقه‏‌های صالحین برگزار و موضوعات و برنامه‌‏های مدون آن برگزار شود.

انتهای پیام/2249/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول