اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی خبر داد

دعوت سه آلیش‌کار استان مرکزی به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی از دعوت سه نفر از آلیش‌کاران استان به اردوی تیم ملی خبر داد.

دعوت سه آلیش‌کار استان مرکزی به اردوی تیم ملی

محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با برگزاری مسابقات آلیش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی اراک اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی مشخص شد که در بین این اسامی نام سه نفر از آلیش‌کاران استان نیز به چشم می‌خورد.

وی تصریح کرد: مسابقات آلیش قهرمانی کشور از دو روز گذشته با حضور 80 نفر از آلیش‌کاران برتر کشور در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شد و نفرات برتر این رقابت‌ها مشخص شدند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی گفت: روزبه نجفی، محسن فرخی و امین هومن ورزشکاران ارزنده‌ای هستند که با درخشش در این دوره از رقابت‌ها به عضویت تیم ملی درآمدند.

مرادی با اشاره به کیفیت بالای مسابقات قهرمانی ادامه داد: این رقابت‌ها به منظور انتخاب اعضای تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که قرار است هفته آینده به میزبانی ایران در جزیره کیش برگزار شود، صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از موفقیت‌هایی که هیئت‌ انجمن‌های ورزشی استان در رشته‌های مختلف طی یکسال اخیر کسب کرده است، آلیش‌کاران شایسته استان توانستند در رقابت‌های قهرمانی کشور افتخارات ارزشمندی کسب کنند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی انتخاب انجمن دارت استان به عنوان انجمن برتر دارت کشور، حضور تیم بیس‌بال استان در جمع چهار تیم برتر کشور و حضور پنج نفر از ورزشکاران سپک‌تاکرای استان در اردوی تیم ملی بانوان را بخشی از افتخارات این هیئت عنوان کرد.

انتهای پیام/87005/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول