اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون سینمایی وزیر ارشاد

ناظران جشنواره فیلم رضوی منصوب شدند

معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کارگروه سینمایی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در حکمی ناظران برنامه‌های جشنواره ملی فیلم رضوی را منصوب کرد.

ناظران جشنواره فیلم رضوی منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، در راستای کیفی سازی جشنواره امام رضا(ع)، امسال 114 ناظر بر جشنواره‌های موضوعی این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری نظارت می‌کنند که پنج ناظر بر پنج جشنواره سینمایی این رویداد؛ متشکل از جشنواره پویانمایی رضوی در گلستان، جشنواره نماهنگ رضوی در لرستان، جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی در جزیره قشم، جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی در یزد و جشنواره فیلمنامه نویسی رضوی که در تهران برگزار می‌شود، نظارت می‌کنند.

سعید فاتحی، علی میرزایی، یعقوب برزگر، مجتبی محمدی و عبدالله قندهاری که از سوی جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی کشور و رئیس کارگروه سینمایی یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به عنوان ناظر تعیین شده‌اند، بر این پنج جشنواره سینمایی نظارت خواهند داشت.

انتهای پیام/2464/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول