اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اسدی در موافقت با کلیت و خط مشی کابینه:

تعداد موافقان کلیت برنامه نشان از استقبال نمایندگان از برنامه‌ها دارد

نماینده موافق با کلیت و خط مشی کابینه با اشاره به ثبت نام ۱۴۸ تن از نمایندگان در موافقت با کلیت برنامه، این رقم را نشان‌دهنده استقبال وکلای ملت از برنامه‌های دولت عنوان کرد.

تعداد موافقان کلیت برنامه نشان از استقبال نمایندگان از برنامه‌ها دارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، یونس اسدی نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) خانه ملت در موافقت با کلیت کابینه یازدهم،‌گفت: کلیات برنامه‌های دولت با استقبال مطلوب نمایندگان روبرو شد که تعداد ثبت‌نام کنندگان در مخالفت و موافقت با این برنامه‌ها نشانگر این مسئله است.

اسدی با اشاره به سخنان یکی از مخالفین کلیات کابینه، اظهار داشت: یکی از همکاران محترم در مخالفت فقط فحش دادند، بهتر است افراد در سخنان خود مخالفت خود را با برنامه بیان کنند و موافقین نیز با برنامه مواضعشان را دنبال کنند.

نماینده مردم مشکین‌شهر در خانه ملت تخریب یک شخصیت و دولت را به دور از انصاف دانست و تاکید کرد: دنیای دیگری نیز وجود دارد و همچنین هرچه از دلمان بر می‌آید نباید بار رئیس دولت و کابینه کنیم؛ در واقع بهتر است سخنان خود را به صورت منطقی و برای نقد بیان کنیم.

اسدی در ادامه سخنان خود گفت:‌با حضور آقای روحانی در انتخابات تصور همگان این بود که شاهد انتخاباتی دو مرحله‌ای خواهیم بود اما حضور گرم و درخشان وی معادلات را بر هم زده و نشاط و امیدواری در جامعه ایجاد کرد.

وی اضافه کرد:‌ملت در آن شرایط سخت تحریم‌ها و فشارهای دیگر، با این استقبال بی‌نظیر به صحنه آمده و از فردی با قیافه روشن، چشمان باز و لبان خندان استقبال کرده‌اند؛ بایستی موارد اینچنینی را ارزش دهیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های حسن روحانی این برنامه‌‌ها را خیز بلندی برای توسعه پایدار کشور دانست و ادامه داد: برنامه‌های آقای روحانی دارای نکته‌های فراوان آموزنده است. که به نظرم برای کشور مفید است.

وی شناخت مسائل کشور را یکی از نکات مهم برای برنامه‌ریزی عنوان کرد و گفت: آقای روحانی 100 روز را برای این موضوع اختصاص داده‌اند که این پایه مهمی برای برنامه‌ریزی محسوب می‌شود.

اسدی با بیان اینکه رئیس جمهور از وضعیت کشور شناخت هم داشت، تصریح کرد: برنامه تدوینی توسط وی بر اساس همین شناخت صورت گرفته است که این گام مهمی برای کشور محسوب می‌شود.

وی معرفی کابینه قوی را از جمله ویژگی‌های مثبت حسن روحانی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این کابینه بتواند گام‌های مثبتی برای توسعه پایدار کشور بردارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول