اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمند عرصه نگارگری و نقاشی:

دید هنری مردم اصفهان به سمت هنر مدرن گرایش دارد

هنرمند عرصه نگارگری و نقاشی گفت: دید کلی جامعه اصفهان مثل گذشته تنها به سوی هنر کلاسیک گرایش ندارد بلکه هنر مدرن در نقاشی در حال پیشرفت است.

دید هنری مردم اصفهان به سمت هنر مدرن گرایش دارد

نسیم جاویدان در گفت‎و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص پیشرفت و تحول هنر نقاشی در اصفهان، اظهار کرد: هنر نقاشی در اصفهان نسبت به سال‎های گذشته پیشرفت‎های چشمگیری داشته است.

وی افزود: هنرمندان اصفهان در عرصه نقاشی کشور حضور قابل توجهی دارند، طوری که اصفهان را به عنوان مهد هنر می‎شناسند.

هنرمند عرصه نگارگری و نقاشی در ادامه گفت: در عرصه نقاشی در اصفهان افراد بیشتری در سال‎های اخیر فارغ‌التحصیل شده‌اند که این مسئله باعث شده خلاقیت بیشتری در عرصه هنر نقاشی به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: دید کلی جامعه  اصفهان نیز نسبت به گذشته در حوزه نقاشی بهتر شده است، به طوری که نمایشگاه‎های نقاشی در اصفهان به نسبت گذشته با استقبال بیشتری مواجه می‎شود.

جاویدان ادامه داد: گرایش مردم اصفهان در گذشته به سمت هنر کلاسیک بیشتر گرایش داشته، اما اکنون هنر مدرن جای خود را باز کرده و بیشتر در دید مردم اصفهان متجلی شده است.

وی اضافه کرد: من در آثار نقاشی سعی کردم آثار کلاسیک مشهور را در ایران و جهان با هم ترکیب و به یک اثر متفاوت تبدیل کنم تا با این کار زمینه ماندگاری این آثار را فراهم کنم.

هنرمند عرصه نگارگری و نقاشی گفت: هنر کلاسیک به تنهایی در فضای هنری کنونی جوابگو نیست، چرا که تکرار کردن یک اثر پس از هفتاد سال اشتباه است، پس بهتر است آثار کلاسیک با مدرن ترکیب شود.

انتهای پیام/63019/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول