اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

جعفری در حمایت از کلیت برنامه و کابینه پیشنهادی:

دولت یازدهم یکی از با برنامه‌ترین دولت‌های تاریخ کشور خواهد بود

نماینده مردم خلخال با بیان اینکه اتحاد و همدلی ثمره اصلی این دولت است، خطاب به نمایندگان مخالف کابینه گفت: اجازه دهید دولت کارش را شروع کند بعد اگر مشکلی داشت شروع به مخالفت کنید. چرا شیرینی حماسه سیاسی را به کام ملت تلخ می‌کنید.

دولت یازدهم یکی از با برنامه‌ترین دولت‌های تاریخ کشور خواهد بود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلیل جعفری عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای سلامی، صبح امروز دوشنبه در حمایت از کلیت برنامه و کابینه پیشنهادی دولت یازدهم، گفت:‌ بعضی از مخالفین محترم روی نداشتن برنامه این دولت تاکید کردند در حالی که اگر برنامه ارائه شده توسط دولت و وزرا را با دقت مطالعه می‌کردند دیگر این صحبت‌ها را نمی‌کردند؛ چرا که این دولت بهترین برنامه‌های کاربردی را ارائه نموده است.

وی با اشاره به مواردی چون دین‌مداری مبتنی بر اعتدال، تصمیم‌گیری بر اساس خرد جمعی مبتنی بر منافع ملی، رعایت حقوق شهروندی، توسعه متوازن، مبارزه با مفاسد اقتصادی، بهسازی ظرفیت‌های دولت، تعامل سازنده دولت و مجلس و اعتقاد قلبی بر رأس امور بودن مجلس توجه ویژه به نسل جوان و توجه به توسعه پایدار و جمهوریت نظام، گفت:‌ آیا این موارد نشان از برنامه‌مدار بودن این دولت نیست؟

جعفری با بیان اینکه دولت قوی‌ترین برنامه اقتصادی را تدوین کرده و برای ایجاد اشتغال، مهار تورم، افزایش قدرت ملی، برنامه‌های خوبی دارد، خطاب به نمایندگان گفت: اجازه بدهید دولت کارش را شروع کند بعد اگر مشکلی داشت شروع به مخالفت کنید.

عضو کمیسیون انرژی تاکید کرد: در حوزه اجتماعی نیز دولت به تقویت نهادها و ساختارهای اجتماعی، تقویت ارزش‌های اخلاقی و آموزه‌های دینی تاکید ویژه‌ای دارد.

وی اتحاد و همدلی را ثمره اصلی این دولت دانست و خطاب به نمایندگان مخالف افزود: چرا با حرف‌هایی ناروا شیرینی بزرگ حماسه سیاسی را به کام ملت تلخ می‌کنید و صحبت‌های مأیوس‌کننده می‌زنید و چرا باید این حرف‌ها در مجلس شورای اسلامی بیان شود؟

جعفری با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست خارجه بهترین تدابیر را در پیش گرفته است، گفت: در این زمینه رئیس‌جمهور محترم مواضع خود را در صحبت با نمایندگان بیان کرد و مورد تحسین نمایندگان نیز قرار گرفته است.

نماینده مردم خلخال در ادامه با بیان اینکه دولت در زمینه سیاست داخلی برنامه‌های از جمله توجه به توسعه همگون کشور، توجه به روستاها و کاهش تبعیض‌ها را سرلوحه خود قرار داده است، گفت: دولت تاکید ویژه‌ای به حوزه علم و فناوری دارد و برای تحقق اقتصاد دانش بنیان و تولید علم تدابیر خوبی سنجیده است.

وی افزود: در حوزه سلامت نیز وزیر بهداشت بسیار کارآمدی معرفی شده است که بر خدمت‌رسانی به مناطق دوردست و تحول در نظام ارائه سلامت، تمرکززدایی و توسعه طرح پزشک خانواده تاکید دارد و در زمینه توسعه پایدار برای حفظ منابع طبیعی و مدیریت صحیح آب و کاهش آلاینده‌های طبیعی و توسعه منابع انرژی، برنامه‌های منسجم و خوبی ارائه شده است.

جعفری در پایان با بیان اینکه این دولت و تک‌تک وزرای پیشنهادی برنامه‌های عملیاتی بسیار خوبی را اعلام کرده‌اند و در این زمینه قاطعانه عرض می‌کنم که این دولت یکی از با برنامه‌ترین دولت‌های تاریخ کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم نمایندگان مجلس، رئیس‌جمهور و وزرای ایشان را به نحو شایسته‌ای یاری نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول