اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

شهرکرد میزبان مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور است

مسئول کمیته ورزش‌های هوایی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور از امروز به مدت پنج روز تا بیست و پنجم مردادماه جاری در سایت پروازی گردنه رخ شهرکرد برگزار می‎شود.

شهرکرد میزبان مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور است

حمید علیدوستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور از امروز به مدت پنج روز تا بیست و پنجم مردادماه جاری در سایت پروازی گردنه رخ استان برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات نخستین دوره مسابقات مسافت کشوری است، گفت: با برگزاری این دوره از رقابت‌ها بهترین‌ها برای شرکت در مسابقه بین المللی open  سال 2014 آماده خواهند شد.

علیدوستی با اشاره به شرایط جوی امروز استان، گفت: با توجه به اینکه شرایط جوی امروز مساعد نیست پروازی انجام نخواهد شد.

مسئول کمیته ورزش‌های هوایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سایت گردنه رخ از جمله بهترین‌ سایت‌های پرواز آسیا است، خاطرنشان کرد: شرایط اقلیمی مناسب، برخورداری از آب و هوای پرفشار و وجود محیط کوهستانی شرایط را برای انجام پرواز مسافت در این سایت به خوبی آماده کرده است، به طوری که در این سایت رکوردهایی نزدیک رکورد جهانی مسافت انجام می‎شود.

وی افزود: در تلاش هستیم مسابقات بین المللی open سال 2014 را در این سایت میزبانی کنیم، چراکه این سایت قابلیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد.

علیدوستی از فعالیت 40 ورزشکار پاراگلایدر در استان خبر داد و گفت: بیشتر ورزشکاران استان در مرحله مقدماتی هستند، از سویی شرکت در مسابقات کشوری و بین‌المللی مستلزم گذراندن چهار مرحله مقدماتی، دوره خلبانی مستقل، متوسط و پیشرفته است که ورزشکاران استان هنوز به دوره خلبانی مستقل نرسیده‌اند.

انتهای پیام/68006/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول