اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تجلیل از خدمات ارزنده شهدا

کنگره بزرگداشت شهید پاکنژاد در یزد برگزار می‌شود

به منظور ارج نهادن به شخصیت شهید والامقام، سیدرضا پاکنژاد، از شهدای واقعه هفتم تیر، کنگره بزرگداشت وی در یزد برگزار می‌شود.

کنگره بزرگداشت شهید پاکنژاد در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، به همین منظور صبح امروز ستاد برگزاری کنگره شهید پاکنژاد در یزد تشکیل شد و با تعیین کمیته‌های مختلف برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره، برگزاری این مراسم کلید خورد.

محمد احرام‌پوش، دبیر ستاد برگزاری کنگره شهید سیدرضا پاکنژاد در حاشیه این نشست اظهار داشت: در این ستاد با تعیین و معرفی کمیته‌های مختلف، تقسیم کار انجام شد و در نهایت قرار است این کنگره نیمه دوم سال جاری برگزار شود.

وی با اشاره به برخی از کمیته‌های فعال در این ستاد افزود: مسئولیت کمیته اطلاع‌رسانی کنگره را سپاه الغدیر استان یزد بر عهده خواهد داشت.

احرام‌پوش خاطرنشان کرد: چاپ آثار شهید پاکنژاد نیز توسط غلامحسین دشتی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد انجام خواهد شد. تبیین سبک زندگی شهید به عنوان الگویی برای نسل جوان نیز قرار است توسط کمیته‌ای با همین عنوان انجام شود.

دبیر ستاد برگزاری کنگره شهید پاکنژاد عنوان کرد: سایتی نیز طراحی می‌شود تا یادنامه این شهید و اطلاعات جمع‌آوری شده توسط کمیته‌های مختلف از این شهید بزرگوار، بر روی آن منتشر شود.

احرام‌پوش از عموم مردمی که احتمالا اطلاعاتی از شهید پاکنژاد در دست دارند خواست: اطلاعات خود را بر روی سایتی که به زودی طراحی و آدرس آن اطلاع‌‌رسانی می‌شود، قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد نیز در این نشست اظهار امیدواری کرد: با برگزاری این کنگره بتوانیم گوشه‌ای از وظایف خود را در قبال شهدا انجام دهیم.

غلامحسین دشتی با اشاره به جایگاه شهید پاکنژاد در استان یزد و خدمات ارزنده‌ای که او به مردم این دیار ارائه داد، تاکید کرد: این کنگره باید در شأن شهید سیدرضا پاکنژاد برگزار شود و در بردارنده تمامی ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار باشد.

به گزارش فارس، دکتر سیدرضا پاکنژاد، نماینده مردم یزد در نخستین دوره مجلس شورای اسلامی بود که در روز هفتم تیر 1360 به همراه آیت‌الله بهشتی و یارانش در دفتر حزب جمهوری به شهادت رسید.

انتهای پیام/2464/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول