اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تشکیلات خودگردان:

موافقت با شهرک‌‌سازی جدید، بیانگر عدم جدیت تل‌آویو در مذاکرات صلح است

یک مقام مسئول تشکیلات خودگردان فلسطین و عضو تیم مذاکرات فلسطینی تاکید کرد که موافقت رژیم صهیونیستی با احداث واحدهای جدید مسکونی نشاندهنده عدم جدیت این رژیم در مذاکرات صلح است.

موافقت با شهرک‌‌سازی جدید، بیانگر عدم جدیت تل‌آویو در مذاکرات صلح است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «محمد اشتیه» امروز یکشنبه، تصمیم وزارت اسکان رژیم صهیونیستی برای اعطای مجوز ساخت بیش از یک‌هزار واحد مسکونی در کرانه باختری و قدس شرقی را محکوم کرد.

وی تاکید کرد که این اقدام رژیم صهیونیستی بیانگر عدم جدیت این رژیم در مذاکرات صلح با فلسطینیان است.

اشتیه همچنین اظهار داشت که شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی، تلاش‌های جامعه جهانی برای تشکیل کشور فلسطین در مرزهای سال 1967 را به نابودی می‌کشاند.

وزیر اسکان رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه مجوز نهایی ساخت 1200 واحد مسکونی یهودی‌نشین در مناطق مختلف اراضی اشغالی را صادر کرد. این مجوز به فاصله سه روز مانده به آغاز رسمی مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان و اسرائیل صادر شده است.

توقف شهرک‌سازی‌ها در اراضی اشغالی یکی از اصلی‌ترین شروط تشکیلات خودگردان برای ورود به مذاکرات سازش بود، با این حال رژیم‌صهیونیستی نه تنها شهرک‌سازی‌ها را متوقف نکرده، بلکه در چند وقت اخیر چند طرح دیگر برای گسترش این شهرک‌ها را نیز به تصویب رسانده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول