اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده قرارگاه قرب قائم صورت گرفت

افتتاح اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت بدون رادیولوژی

با حضور مدیر عامل قرارگاه قائم اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت پس از 18 ماه از زمان احداث بدون رادیولوژی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت بدون رادیولوژی

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه امروز و با حضور فرمانده قرارگاه قائم، رئیس علوم پزشکی استان، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت با گذشت 18 ماه از افتتاح اولیه بدون رادیولوژی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت کهگیلویه در حاشیه بهره‌برداری از اورژانس با اشاره به حمایت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در احداث این پروژه اظهار داشت: پروژه اورژانس در زمینی به مساحت تقریبی سه هزار متر مربع و با زیر بنای 1200 متر مربع در ضلع شمال شرقی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت احداث شده است.

سید عبدالحسین موسویان‌زاده هدف از احداث اورژانس خاتم الانبیاء را ارائه خدمات درمانی و پزشکی  در سطح وسیع‌تر به مردم دانست و ابراز داشت: بهره‌برداری از این پروژه باعث و خاتمه دادن به وابستگی به شهرستان‌های همجوار از لحاظ خدمات درمانی و جلوگیری از اعزام‌های مکرر بیماران به دلیل عدم وجود امکانات و خدمات درمانی شده است.

موسویان‌زاده با اشاره به خدمات قرارگاه خاتم‌الانبیا و تلاش‌های بی‌وقفه مدیر عامل قرارگاه قائم در راه اندازی اورژانس تصریح کرد: پروژه عظیم و مجهز اورژانس نشان‌دهنده اقتدار سپاه پاسداران و آشکار کننده همت این نهاد مردمی در زدودن غبار محرومیت از چهره جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه این اورژانس مجهز به پیشرفته‌ترین تأسیسات الکتریکی و مکانیکی است افزود: اورژانس خاتم‌الانبیا شامل بخش های مختلف از جمله اتاق عمل، جراحی عمومی، احیای قلبی، تریاژ، آزمایشگاه، سونوگرافی، داروخانه و بخش‌های دیگر مورد نیاز است که جهت ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان از سوی گروه تخصصی نیرو گستر احداث و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

موسویان‌زاده با اشاره به عدم تجهیز رادیولوژی این اورژانس خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مبرم مردم به این بخش امید است در آینده ای نزدیک اعتبارات لازم برای تجهیز رادیولوژی از سوی قرارگاه قائم تخصیص اختصاص داده شود.

 

 انتهای پیام/82016/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول