اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کرامت

5 فیلم حرفه‌ای با موضوع حضرت معصومه(س) در قم تولید می‌شود

سرپرست انجمن سینمای جوان استان قم از تولید پنج فیلم حرفه‌ای با موضوع حضرت معصومه (س) به مناسبت هفته کرامت به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان قم خبر داد.

5 فیلم حرفه‌ای با موضوع حضرت معصومه(س) در قم تولید می‌شود

علی بیطرفان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه انجمن سینمای جوان در مدت کوتاهی فعالیت‌های ویژه و موفقیت‌آمیزی را انجام داده است اظهار کرد: تولید فیلم سه دقیقه‌ای پشت روزنه‌ها کاری از مجید نجاتی به اتمام رسید و پیش تولید فیلم کوتاهی از داوود جلیلی که به صورت حرفه‌ای تولید می‌شود نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان این فیلم را «خدا و لژیونرهایش» ذکر کرد و گفت: فیلم‌نامه این فیلم در چهارمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین حائز رتبه شد که اکنون به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوان در حال طی کردن مراحل گوناگون برای پیش تولید است.

سرپرست انجمن سینمای جوان استان قم فراخوان ارسال فیلم‌نامه‌های قوی برای ساخت فیلم در ارتباط با حضرت معصومه (س) را مورد توجه قرار داد و گفت: پس از اتمام زمان این فراخوان 13 اثر به انجمن سینمای جوان استان قم رسید.

وی افزود:‌ از تعداد 13 اثر ارسالی به انجمن سینمای جوان استان قم پنج اثر انتخاب شدند که یکی از کارگردانان مجرب کشورمان این فیلم‌ها را تولید خواهد کرد که قرارداد آن به زودی منعقد می‌شود.

بیطرفان اضافه کرد: مراحل پیش تولید این فیلم که مضمونی ورزشی، مذهبی دارد از یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی داستان این فیلم را مربوط به زمین فوتبالی دانست که بچه‌ها در یک روستای کوهپایه‌ای در آن به بازی مشغول هستند که این زمین برای ساخت مسجد انتخاب می‌شود.

سرپرست انجمن سینمای جوان قم در پایان از موفقیت داوود جلیلی در جشنواره آیات خبر داد و گفت: فیلم به رنگ زندگی در بخش فیلم‌نامه حائز رتبه سوم شد.

انتهای پیام/78005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول