اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حراست گلستان:

رفتار کارکنان حراست به عاقبت به خیری کارکنان می‎انجامد

مدیرکل حراست گلستان گفت: رفتاری که از کارکنان به خصوص همکاران حراست بروز داده می‎شود در عاقبت به خیری و آینده کارکنان دیگر تاثیر زیادی دارد.

رفتار کارکنان حراست به عاقبت به خیری کارکنان می‎انجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، علی پارسا در مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، اظهار داشت: در مدار قانون قرار گرفتن و حرکت کردن یک تعامل روحی و روانی است که در رفتار کارکنان تاثیرات بسیار مثبتی دارد.

وی با اشاره به وظایف اداره حراست تصریح کرد: مبارزه با فساد اداری، فساد مالی و فساد اقتصادی در ادارات به عهده حراست است.

مدیرکل حراست گلستان تاکید کرد: حراست در اداره جایگاهی پدرانه دارد که باید از تمامی مواردی که منجر به بروز مشکل می‎شود، پیشگیری و محیط امن و آرامی را برای کارکنان فراهم کند.

پارسا از کارکنان خواست تا دفتر و مسئول حراست را امین خود بدانند و هرگونه مشکل و به خصوص دخالت عوامل بیگانه در اداره را به این دفتر اعلام کنند تا از بروز حوادث جبران‎ناپذیر در آینده جلوگیری به عمل آید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان نیز در این مراسم با اشاره به تودیع و معارفه در نظام اسلامی گفت: وجود انسان همواره منشأ اراده و اراده موجب مسئولیت است که همین امر سبب می شود افعالی که از انسان بروز داده می‎شود با هدف و برنامه باشد، یقیناً این مسئولیت هیچ موقع از انسان سلب نمی‌گردد.

حسینعلی خواجه‎مظفری در این مراسم خلاصه‎ای از عملکرد این اداره کل را ارائه کرد و اظهار داشت: الحمدلله با همکاری همه کارکنان به ویژه دفتر حراست افتخارات و رتبه‎های زیادی در کل کشور کسب کرده‎ایم.

وی افزود: در بحث تنش‎ها و دعواهای کارگری و همچنین حوادث ناشی از کار کاهش چشمگیری داشته‎ایم که انشاالله این روند رو به رشد در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان افزود: در بحث ثبت تعاونی‎ها تا پایان سال 1391 رتبه پنجم کشور را داشتیم که به لطف خدا و تلاش همکاران به رتبه اول کشور در سه ماهه نخست سال 1392 رسیدیم.

خواجه‎مظفری گفت: همکاران بنده در دبیرخانه کارگروه اشتغال طی چهار سال مبلغ نزدیک به 37 میلیارد تومان یارانه به تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که از طرح بنگاه‎های اقتصادی زودبازده وام دریافت کرده بودند، پرداخت کردند که کوچک‎ترین مشکل و خللی به وجود نیامد که این نشان از سلامت اداری در این اداره کل است.

بنا به پیشنهاد حسینعلی خواجه‎مظفری و صدور حکمی از سوی مدیرکل حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسین دهقان به عنوان مسئول جدید حراست اداره کل گلستان منصوب و با اهدا لوح سپاس از زحمات ارزشمند و چندین ساله حسن پهلوری در این سمت قدردانی شد.

در پایان مراسم حسین دهقان مسئول جدید حراست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تمام کارکنان به عنوان برادران و خواهران دینی بنده هستند و امیدوارم با یاری خداوند متعال و همکاری صمیمانه همکارانم به اهداف از پیش تعیین شده، جامه عمل بپوشانیم و موجب سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی شویم.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول