اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس 115 مازندران خبر داد

وقوع 13 حادثه ویژه در تعطیلات عید فطر / تصادف و غرق‌شدگی در صدر حوادث

رئیس اورژانس 115 مازندران از وقوع 13 حادثه ویژه در ایام تعطیلات عید فطر در مازندران خبر داد و گفت: تصادفات و غرق‌شدگی در دریا بیشترین آمار حوادث بودند.

وقوع 13 حادثه ویژه در تعطیلات عید فطر / تصادف و غرق‌شدگی در صدر حوادث

فرزاد بزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در ساری از وقوع  13 حادثه ویژه در ایام تعطیلات عید فطر در مازندران خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به اینکه تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی مازندران در کنار انجام ماموریت‌های روزانه خود با حضور در حوادث ویژه در ایام آماده‌باش به مصدومان حوادث امدادرسانی لازم را انجام دادند، خاطرنشان کرد: حوادث ویژه گزارش شده به مرکز پیام اورژانس 115 استان شامل تصادفات، غرق‌شدگی و سقوط از کوه بود.

وی افزود: این حوادث در مجموع 32 مصدوم به جا گذاشت که از این تعداد، 24 مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی اولیه از جمله سرم‌تراپی، فیکس کردن اندام‌ها و کنترل خونریزی و احیای قلبی، ریوی توسط پرسنل اورژانس 115 به مراکز درمانی برای ادامه درمان منتقل گردیدند.

بزرگی عنوان داشت: سه مصدوم در صحنه حادثه مورد مداوا قرار گرفته و نیازی به اعزام نداشتند اما پنج نفر در این حوادث جان باختند که سه نفر از آنان غرقی بودند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در پایان متذکر شد: آن دسته از هموطنانی که قصد سفر به مازندران را دارند نسبت به رعایت اصول ایمنی در جاده‌ها توجه لازم را داشته و از رانندگی درحال خستگی جدا خودداری کنند.

وی اضافه کرد: مسافرانی که قصد استفاده از دریا و سواحل استان را دارند فقط در مناطق حفاظت شده و طرح‌های سالم‌سازی دریا در ساعات مقرر  اقدام به شنا کرده و در زمان طوفانی بودن دریا به هیچ عنوان شنا نکنند.

 انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول