اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

مردم از اخبار ناامیدکننده برخی رسانه‌ها خسته‌اند / رسانه‌ها مردم را امیدوار کنند

امام جمعه بناب گفت: در حال حاضر رسانه‌های کشور با توجه به هجمه‌های مختلف دشمنان نظام وظیفه خطیری را برعهده دارند تا به مردم امید دهند و از تخریب دلسوزان نظام بپرهیزند.

مردم از اخبار ناامیدکننده برخی رسانه‌ها خسته‌اند / رسانه‌ها مردم را امیدوار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی پیش از ظهر امروز در دیدار خبرنگاران که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار صورت گرفت، با اشاره به پرمخاطره بودن شغل خبرنگاری اظهار کرد: خبرنگار به واسطه فعالیتش باید در صحنه‌ها حضور داشته باشد که این امر موجب التزام آنها برای ایجاد تعهد در کار می‌شود.

امام جمعه بناب با بیان اینکه یک خبرنگار حرفه‌ای با کسب اخبار دقیق و صحیح و انتشار درست و صحیح می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد، افزود: متأسفانه در نظام جمهوری اسلامی برخی ستون نویس‌های برخی روزنامه‌ها کاری می‌کنند که در راستای اهداف بیگانگان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با انتقاد از برخی از ستون نویس‌ها در روزنامه‌ها اظهار کرد: بنده از ته دل از عملکرد آنها ناراحتم و هنوز دولت جدید و کابینه جدید تشکیل نیافته، آغاز به کوبیدن آن کرده‌اند.

حجت‌الاسلام باقری بنابی خطاب به آنها گفت: مردم از مقالات نا امید کننده شما خسته شده‌اند و در انتخابات 24 خرداد با حضور در پای صندوق‌های رأی عملاً ثابت کردند که مقالات و نوشته‌های شما را در این ستون‌ها قبول ندارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر رسانه‌های کشور با توجه به هجمه‌های مختلف دشمنان نظام وظیفه خطیری را برعهده دارند تا به مردم امید دهند و از تخریب دلسوزان نظام بپرهیزند.

امام جمعه بناب رسالت خبرنگاری را مقدس توصیف کرد و گفت: خبرنگاران در بحث تنویر افکار عمومی و آگاه سازی اقشار مختلف جامعه و نشان دادن مرز حق و باطل نقشی بی‌بدیل و مؤثر ایفا می‌کنند که از دید هیچکس پوشیده نیست.

حجت‌‌الاسلام باقری بنابی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های خبرنگاران شهرستان بناب در انجام رسالت خطیر خبرنگاری، از رسانه‌های داخلی کشور به ویژه این شهرستان خواست به انعکاس اخبار درست و شفاف و ایجاد وحدت بپردازند و از جریان‌سازی منفی که باعث اتلاف وقت و انرژی مسئولان نظام شود، پرهیز کنند.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول