اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی مطرح کرد

بی‌مهری نسبت به نیروهای توانمند خراسان شمالی

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: نسبت به نیروهای توانمند این استان در سطوح ملی و استانی بی‌مهری شده است.

بی‌مهری نسبت به نیروهای توانمند خراسان شمالی

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما بعد از استقرار دولت میزان بهره‌گیری از نیروهای توانمند استان در مدیریت‌ها است، اظهار کرد:‌ طی دولت‌های گذشته کم‌ترین بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیروهای بومی شده است از این رو امید می‌رود تا در دولت یازدهم به نحو شایسته از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی افزود: البته قرار گرفتن یکی از فرزندان این استان در لیست پیشنهادی کلیدی‌ترین وزارتخانه دولت بارقه‌ای از امید را در مردم این خطه ایجاد کرده است و امید می‌رود تا در مسئولیت‌های معاونان وزارتخانه‌ها و روسای سازمان‌ها از این ظرفیت استفاده شود.

جعفری تصریح کرد: افزون بر این در استان نیز انتظار ما این است که از استعدادهایی که وجود داشته به نحو شایسته بهره‌گیری شود.

وی رهنمود رهبر انقلاب اسلامی درباره استعدادهای بالای نیروی انسانی در این استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید به گونه‌ای از این ظرفیت‌ها استفاده شود که مردم احساس غربت نکرده و نسبت به توجه دولت به این توانمندی‌ها امیدوارتر شوند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به تذکر هفته گذشته خود در صحن مجلس به رئیس جمهور افزود: باید دولت به نظرات مجمع نمایندگان خراسان شمالی نیز در عزل و نصب‌ها توجه کند.

وی تصریح کرد: امروز خراسان شمالی برای ارتقای شاخص‌های توسعه نیازمند مدیران توانمند بوده تا این استان به جایگاه واقعی خود در کشور برسد همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفتن این استان به عنوان 10 استان برتر را مطالبه کردند.

خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان، 867 هزار نفر جمعیت دارد.

این استان در 19 مرداد 83 به عنوان بیست و نهمین استان کشور تاسیس شد.

انتهای پیام/63002/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول