اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی کردستان خبر داد

مراجعه 178 هزار بیمار به مراکز تامین اجتماعی کردستان

مدیر درمان تأمین اجتماعی کردستان گفت: 178 هزار و 950 بیمار در طول سه ماهه نخست امسال به مراکز ملکی این اداره‌کل در استان مراجعه کرده‌اند.

مراجعه 178 هزار بیمار به مراکز تامین اجتماعی کردستان

هوشنگ پیرفلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: بیش از 700 هزار نفر بیمه استان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات مدیریت درمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

به گفته وی، بیمه شدگان دارای دفترچه خدمات درمانی این سازمان می‌توانند بدون پرداخت وجه خدمات مورد نیاز خود را با مراجعه به مراکز درمانی ملکی دریافت کنند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: استان کردستان از لحاظ تعداد و کیفیت مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی از وضعیت مطلوب برخوردار بوده و جزو استان‌های برخوردار محسوب می‌شود.

به گفته پیرفلاح، در حال حاضر به ازای هر 3 هزار و 500 نفر بیمه شده در این استان یک تخت فعال ملکی وجود دارد که نسبت به میانگین کشوری در این زمینه بالاتر هستیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان خرداد ماه 178 هزار و 950 نفر به مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی در سطح استان مراجعه و به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته‌اند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کردستان افزود:‌ 175 هزار و 550 بیمار نیز در طول سه ماهه اول امسال به مراکز پارکلنیکی سازمان شامل داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کرده‌اند.

پیرفلاح بیان کرد: 4 هزار و 500 نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی در سه ماهه نخست امسال در مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

به گفته وی، 9 هزار و 17 نفر در سال‌جاری در این مراکز بستری و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کردستان افزود: بیش از 2 هزار و 400 نفر نیز در سه ماهه اول سال‌جاری در مراکز ملکی سازمان تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند.

پیرفلاح تصریح کرد: در مجموع 9 میلیارد تومان در سه ماهه نخست امسال برای بیمه‌شدگان در بخش درمان غیرمستقیم در استان هزینه شده است.

انتهای پیام/79002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول