اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کامیاران:

7 هزار مددجوی کامیارانی اطعام شدند/ جمع‌آوری 3.5 میلیارد ریال کمک مردمی

مدیر کمیته امداد امام خمینی کامیاران از اطعام بیش از 7 هزار مددجوی زیرپوشش این نهاد با صرف اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال در ماه رمضان امسال خبر داد.

7 هزار مددجوی کامیارانی اطعام شدند/ جمع‌آوری 3.5 میلیارد ریال کمک مردمی

حبیب‌الله امانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: 7 هزار مددجوی کامیارانی طی ماه رمضان امسال با صرف اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال در قالب توزیع غذای گرم و جیره خشک به همت امداد و با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و افراد خیر در این شهرستان اطعام شده‌اند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های کمیته امداد کامیاران در ماه رمضان، از اطعام 500 مددجو و جذب 37 میلیون کمک‌های نقدی و غیرنقدی از افراد خیر، صاحبان کارخانجات و کارگاه‌های سطح شهر در این ماه مبارک خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کامیاران همچنین به بازدید از 110 خانواده در قالب طرح مفتاح‌الجنه اشاره کرد و گفت: با هماهنگی فرماندار، تمام ادارات، سازمان‌ها و بانک‌های سطح شهر برای اجرای این طرح دعوت شدند و با حضور در منزل محرومین و اهداء کمک‌های خود رونق بخش سفره‌های خالی مستمندان شدند.

به گفته امانی، در قالب این بازدیدها بیش از 55 میلیون ریال به خانواده‌های نیازمندان زیرپوشش این نهاد کمک شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد پایگاه‌های ثابت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر و مکاتبه با اعضای منتخب شورای شهر به منظور بیان مشکلات افراد زیرپوشش و درخواست مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی از آن‌ها از دیگر اقدامات انجام شده کمیته امداد در طول ماه رمضان بوده است.

جذب حامی برای 27 یتیم

وی از طرح اکرام ایتام به عنوان یکی دیگر از برنامه‌ها و اقدامات کمیته امداد نام برد و گفت: این طرح در ماه رمضان امسال با جدیت بیشتری دنبال شد و با تلاش‌های همکاران حوزه اکرام 20 نفر حامی برای 27 یتیم این شهرستان جذب شد.

جمع‌آوری 3.5 میلیارد ریال کمک‌های خیرین

مدیر کمیته امداد امام خمینی کامیاران از اعزام 12 نفر روحانی به روستاها و جمع‌آوری 3 میلیارد و 521 میلیون ریال کمک‌های مردمی توسط آن‌ها خبر داد و بیان داشت: در قالب ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری زکات در داخل شهر و روستاهای تابعه، بیش از 500 میلیون ریال زکات فطریه جمع‌آوری شد.

امانی در پایان کمک افراد خیر و نوعدوست این شهرستان در ماه مبارک رمضان را ستودنی خواند و اظهار کرد: خدمت به نیازمندان و اکرام ایتام از دستورات دین اسلام است و بارها در قرآن کریم انسان‌ها به این امر مهم دستور داده شده‌اند.

انتهای پیام/79002/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول