اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان حاجی‌آ‌باد:

ماهواره‌ها سوغات شوم غرب است

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد گفت: ماهواره‌ها سوغات شوم غرب است و والدین باید مواظب این سوغات دشمن باشند.

ماهواره‌ها سوغات شوم غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله مختاری صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر این شهر شمالی هرمزگان با اشاره به آسیب‌های جنگ نرم دشمنان افزود: دشمنی که در هشت سال دفاع مقدس نتوانست بر شما غلبه کند امروز با لباس دوست وارد خانه‌های شما شده است.

وی ادامه داد: در جنگ نرم دشمن اگر کسی آسیب ببیند نتیجه‌اش فساد و بی‌بند باری و در نتیجه شکست و تسخیر مغز و قلب ما است.

مختاری بسیاری از مشکلات امروز جامعه ما را محصول این سوغات شوم دانست و بیان داشت: چرا بعد از شش ماه زوج‌های جوان پشت میز دادگاه هستند چرا والدین با فرزندان دائما با هم دعوا دارند همه اینها نتیجه تماشای سریال‌های همین شبکه‌های ماهواره‌ای است.

خطیب جمعه شهرستان حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود جبهه حق و باطل اظهار داشت: از ابتدای خلقت انسان این بوده و همیشه در مقابل جبهه حق، باطلی وجود داشته است و در کشور ما هم از ابتدای انقلاب ملت عزیز در مقابل استکبار ایستادگی کردند.

مختاری افزود: طبیعی است تا زمانی که شما در جبهه حق هستید دشمن دارید آنها با حق دشمنی دارند و این خاص ملت ماست که ایستادگی کرده و همه دار و ندارمان را در راه دین می‌دهیم.

وی در این خطبه‌ها ضمن تبریک عید سعید فطر، این روز را روز رحمت و مغفرت دانست و اظهار امیدواری کرد که مومنان بهترین عیدی‌ها را از خداوند متعال بگیرند.

انتهای پیام/88009/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول