اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان لنده:

سیاسیون برای آبادانی کشور از منازعات سیاسی دست بردارند

امام جمعه شهرستان لنده گفت: سیاسیون برای آبادانی کشور از منازعات سیاسی دست بردارند.

سیاسیون برای آبادانی کشور از منازعات سیاسی دست بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر شهرستان لنده با تبریک عید سعید فطر به همه روزه‌داران اظهار داشت: عید فطر عید بازگشت به فطرت و تربیت نفس و زدودن زنگارهای گناه از صفحه دل است.

وی افزود: فطرت پاک هر انسانی با گذشت زمان و در اثر غبار جهل و نادانی به انواع گناهان مبتلا شده و از حقیقت خود دور می‌شود و به فراموشی دچار شده و خدا را فراموش می‌کند.

امام جمعه لنده گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان انسان در پرتو فضای معنوی این ماه و تلاش‌های خویش به یک زندگی نوین و جدید دست می‌یابد که از آن به بازگشت به خویشتن یاد می‌کنند.

کیانی‌اصل با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین(ع)، تصریح کرد: روز عید به روز قیامت شباهت داشته که مؤمنان پاداش خود را گرفته و گناهکاران زیان دیده‌اند.

وی افزود: وقتی انسان از خانه‌خویش به سمت نماز عید حرکت می‌کند به مانند روزی است که به سمت قبر و خانه ابدی‌اش می‌شتابد و هنگامی که به نماز می‌ایستد باید به یاد آن روزی بیفتد که در محضر حق ایستاده و برای حسابرسی آماده می‌شود.

امام جمعه شهرستان لنده بازگشت به به منزل را به انتقال انسان به بهشت و جهنم تعبیر کرد و گفت: بهشت و جهنم نماز ما قبولی و عدم قبولی اعمال ماست که در یک ماه عبودیت و بندگی به دست می‌آوریم.

کیانی‌اصل در ادامه به مناسبت‌های هفته‌ای که گذشت اشاره کرد و گفت: مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری به دست با کفایت مقام معظم رهبری و مجلس شورای اسلامی نقطه اوج حماسه سیاسی در کشور بوده است.

وی افزود: دولت‌های گذشته تلاش‌های فراوانی در جهت استقرار عدالت اجتماعی داشته اند و امروز خلق حماسه‌سیاسی وظیفه مسئولان را سنگین‌تر از گذشته ساخته و تنها با همراهی دولت و ملت ، مسئولان و مردم می‌توان این وظیفه سنگین را به سرانجام رساند.

کیانی‌اصل اذعان داشت: امروز همه جریان‌های سیاسی باید از اختلافات سیاسی دست برداشته و هم‌صدا و هم نوا با هم برای ایران آباد و اسلامی تلاش کنند.

وی به روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: خبرنگاران چشم و چراغ ملت در برنامه‌ها و انجام پروژه‌ها و رسیدن به اوج پیشرفت و ترقی بوده که از خود می‌زنند تا احقاق حق را در جامعه رسانه‌ای کنند.

امام جمعه شهرستان لنده افزود: تقویت رسانه‌ها در مقابل تهاجم فرهنگی بزرگترین کار فرهنگی در جامعه بوده چرا که رسانه با وسعت بی‌نظیرش می‌تواند در مقابل تهاجم فرهنگی حماسه ایجاد کند.

انتهای پیام/82013/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول