اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی تیم‌های برتر صورت گرفت

پایان مسابقات جام رمضان شهرستان ساری

مسئول برگزاری مسابقات جام رمضان شهرستان ساری اعلام کرد: این مسابقات با مشخص شدن تیم‌های برتر در دو رده آزاد و کارمندان به پایان رسید.

پایان مسابقات جام رمضان شهرستان ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، پس از به پایان رسیدن مسابقات فوتسال جام رمضان ساری گفت‌و‌گویی با مسئول برگزاری مسابقات محمد اسماعیل‌پور انجام دادیم که شما را به خواندن این مصاحبه دعوت می‌کنیم.

فارس: از تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی بگویید و اینکه چه تیم‌هایی به مقام قهرمانی دست یافتند؟

 مسابقات در دو رده کارکنان اداری و آزاد برگزار شد که در رده کارکنان تیم‌های منابع طبیعی، شرکت گاز، کانون مهندسان، صنایع تندیس و در رده آزاد هم تیم‌های بانک رفاه، کانون مهندسان، شهدای کبا بهشهر و تیم طلا و جواهرجونیان به مرحله پایانی راه یافتند.

در رده کارمندی تیم دانشگاه علوم کشاورزی(منابع طبیعی) در ضربات پنالتی توانست تیم شرکت گاز را شکست داده و قهرمان رده کارمندی جام رمضان ساری شود و در رده‌بندی هم تیم کانون مهندسان با نتیجه سه بر دو تیم صنایع تندیس را از پیش رو برداشت و به مقام سومی دست یافت.

در رده آزاد هم تیم بانک رفاه توانست در فینال این مسابقات با نتیجه سه بر دو، تیم کانون مهندسان را شکست دهد و به مقام قهرمانی مسابقات جام رمضان ساری دست پیدا کند و در رده‌بندی هم تیم شهدای کبا بهشهر در ضربات پنالتی طلا و جواهر جونیان را مغلوب کرد و به مقام سومی رسید. 

فارس: بهترین بازیکن این رقابت‌ها چه کسی انتخاب شد؟

بهترین بازیکن در رده کارکنان امیر فرهنگ دوست از تیم کانون مهندسان انتخاب شد و در رده آزاد هم آرش خلیل‌پور از تیم بانک رفاه به عنوان بهترین بازیکن مسابقات جام رمضان انتخاب شدند.

فارس: میهمانان مسابقات فینال چه کسانی بودند؟

فینال این رقابت‌ها با حضور آقایان بریمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهر ساری، سعید نجاریان رئیس هیئت فوتبال ساری و عضو منتخب شورای شهر ساری، تیموری از دانشگاه علوم کشاورزی، فلاح مدیرکل بانک رفاه استان مازندران و مسئولان شرکت گاز برگزار شد. 

فارس: چه جوایزی به تیم‌های برتر اهدا شد؟

جوایز این دوره از مسابقات به صورت نقدی به همراه اهدای کاپ قهرمانی و لوح تقدیر که ممهور به مهر اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان ساری بود به تیم‌های برتر اهدا شد. 

به گزارش فارس، مسابقات جام رمضان شهرستان ساری با شرکت 64 تیم در رده آزاد و 18 تیم در رده کارکنان در سالن سیدرسول حسینی شهرستان ساری پیگیری شد.

انتهای پیام/2296/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول