اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌‌شرقی:

تمام سلول‌هایمان از عشق به وطن، آذربایجان و عظمت تبریز بزرگ لبریز است

استاندار آذربایجان‌‌شرقی گفت: چه من در استانداری باشم و چه نباشم یقین دارم تمام سلول‌هایمان از عشق به وطن، آذربایجان و عظمت تبریز بزرگ لبریز است.

تمام سلول‌هایمان از عشق به وطن، آذربایجان و عظمت تبریز بزرگ لبریز است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار با بیان اینکه نظام اسلامی ایران یک نظام ارزشی است، اظهار داشت: روزهای مختلف سال به پاس تقدیر از فعالان عرصه‌های مختلف نامگذاری شده است که سالروز شهادت شهید صارمی نیز بهانه‌ای برای تقدیر و تشکر از تلاش‌های قشر فعال خبرنگار نامگذاری شده است.

وی، شهید صارمی را الگویی برای خبرنگاران کشور خواند و تصریح کرد: صارمی به عنوان یک خبرنگار متعهد و صادق به عنوان الگو برای جامعه خبرنگاری کشور به حساب می‌آید.

علیرضابیگی با اشاره به همکاری‌ها و تعامل بسیار نزدیک جامعه رسانه‌ای و خبری آذربایجا‌ شرقی با مدیریت استان، ابراز داشت: خبرنگاران در طی شش سال گذشته بهترین رصدکنندگان عملکرد استانداری بوده‌اند و تمام هدف و تلاش آنها در راستای توسعه استان در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی، امیدآفرینی، ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، تضمین نشاط جامعه، گردش اطلاعات و اخبار در جامعه و همچنین ایجاد فضای ارزیابی در بین ادارات و نهادها را از افتخارات خبرنگاران برشمرد و اذعان داشت: مسئولانی که از پاسخگویی به خبرنگاران امتناع می‌کنند، خود را از امکاناتی که حوزه خبر می‌تواند برای آنها فراهم کند، محروم می‌کنند.

وی متذکر شد: در عصر ارتباطات کسی نمی‌تواند در مقابل گردش اطلاعات مرزبندی ایجاد کرده و در مقابل آن ایستادگی کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در این جغرافیای حساس، موضوع خبر اهمیت زیادی دارد، بیان داشت: گردش صحیح اخبار در این منطقه به نحوی که همه زیبایی‌ها و حماسه‌آفرینی‌ها را به تصویر بکشد، بسیار مهم است و خوشبختانه جوشش خبر را در موضوعات مختلف و متنوع استان می‌توانیم ببینیم.

وی از زلزله ارسباران به عنوان یک فرصت برای استان یاد کرد و یادآور شد: سهم خبرنگاران در حساس‌سازی جامعه نسبت به منطقه، غیرقابل انکار است، چراکه انعکاس لحظه به لحظه اخبار و وضعیت زلزله‌زدگان باعث شد مسئولان کشوری و مردم مناطق مختلف به منطقه حساس شوند.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: موضوعات مختلف استان آذربایجان‌شرقی شاید در هیچ استان دیگری قابل جمع شدن نباشد و بسیاری از این موضوعات این استان نیز به جای خود منحصر به فرد هستند مانند تیم تراکتورسازی که مشابه آن را در هیچ استان دیگری نمی‌توان پیدا کرد.

وی با بیان اینکه هدف مسئولان و اصحاب رسانه، مجد و عظمت آذربایجان‌شرقی است، اذعان کرد: تمام تلاش‌ها در این مسیر هدایت یافته و بهترین گواه این است که تبریز توانسته دستاوردهای زیادی کسب کند و باید تلاش کنیم تا تبریز به یک آرمانشهر در منطقه تبدیل شود.

انتهای پیام/60001/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول