اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان بازی‏ها

لاوین مقتدرانه قهرمان رقابت‏های فوتسال جام رمضان فیروزکوه شد

تیم فوتسال لاوین با برتری پر گل در دیدار پایانی مقابل میعاد، مقتدرانه قهرمان رقابت‏های فوتسال جام رمضان فیروزکوه شد.

لاوین مقتدرانه قهرمان رقابت‏های فوتسال جام رمضان فیروزکوه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز در بازی فینال رقابت‏های فوتسال جام رمضان فیروزکوه، تیم لاوین در یک بازی زیبا، حساس و نفس‏گیر با نتیجه پر گل چهار بر یک مقابل میعاد، دیگر تیم قدرتمند این دوره از رقابت‏ها به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

هر دو تیم با انجام بازی‏های زیبا و حساب شده و از پیش‏‌رو برداشتن تمامی حریفان، گام به دیدار نهایی گذاشته بودند و در روز پایانی مسابقات در سالن سرپوشیده شهدای فیروزکوه و در مقابل دیدگان صدها تماشاگر مشتاق رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

گل‏های این رقابت هیجان‏انگیز را مجید پازوکی (یک گل)، مجید تولایی (یک گل) و علی پرچ (دو گل) برای لاوین به ثمر رساندند و تک گل میعاد را موسی اسفندیار به تور دروازه لاوین چسباند.

پیش از این بازی و در دیدار رده‏بندی، آهک (جاویدسازان) و مقاومت سپاه تیم‏های مغلوب دور نیمه پایانی مقابل یکدیگر صف‏آرایی کردند که آهک با برتری پر گل شش بر سه برابر حریف، مقام سوم این دوره از رقابت‏ها را به خود اختصاص داد.

در رقابت‏های این دوره که با عنوان «یادواره شهدای شهرستان» برگزار شد، در مجموع 40 بازی انجام شده 257 گل از خط دروازه‏ها عبور کرد و ثبت متوسط 4/6 گل در هر دیدار حاکی از ارائه بازی‏های مهیج و تماشاگرپسند بود.

در خاتمه این رقابت‏ها و با نظر کمیته فنی و کمیته انضباطی، مجتبی احمدی از تیم قهرمان لاوین به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

همچنین محمد چهارپاشلو دروازه‏بان تیم آهک به عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات، کاپ اخلاق را به خود اختصاص داد.

رضا عابدینی دبیر هیئت فوتبال استان تهران، فرماندار، معاونان فرماندار، بخشدار مرکزی و دادستان فیروزکوه از جمله مسئولان حاضر در بازی پایانی بودند.

انتهای پیام/2568/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول