اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی استان در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

فراخوان برای حضور هنرمندان صنایع‌دستی کرمانشاه در نمایشگاه چین

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از هنرمندان صنایع‌دستی کرمانشاه برای حضور در نمایشگاه چین دعوت کرد.

فراخوان برای حضور هنرمندان صنایع‌دستی کرمانشاه در نمایشگاه چین

 نصرت‌اله سپهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در کشور چین خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ 11 الی 16 شهریورماه سال‌جاری در کشور چین و اوراسیا در شهر ارومچی مرکز استان مسلمان‌نشین سین‌کیانگ برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: تنوع و کیفیت بالا و کاربردی ‌بودن صنعت بومی استان کرمانشاه همواره در نمایشگاه‌ها مانند چراغی می‌درخشد و این دست‌ساخته‌های هنرمندان استان ارزش خود را نشان داده‌اند و با تشویق و ترغیب این هنر صنعت می‌توانیم آن‌ را بیش‌تر و بهتر به مردم و اقشار مختلف در اکثر نقاط جهان معرفی کنیم.

سپهر ادامه داد: صنعت‌گرانی که کارت شناسایی صنایع‌دستی داشته و تمایل به شرکت در نمایشگاه فوق را دارند می‌توانند برای ثبت‌نام به معاونت صنایع‌دستی واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، نبش کوچه 227 مراجعه و ثبت‌نام کنند.

به گفته معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه، هزینه نمایشگاه هر غرفه 9 متری 900 دلار می‌باشد که با بلیط رفت و برگشت، اسکان، ناهار، حمل بار، ویزا و غیره هشتاد میلیون ریال است.

انتهای پیام/2700/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول