اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن الکریم استان سمنان:

شاهرودی‏‌ها هر شب از 200 دوستدار قرآن میزبانی می‏‌کنند

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: تالار شهید بهشتی شاهرود از ابتدای ماه مبارک رمضان، هر شب با برگزاری محفل انس با قرآن، میزبان بیش از 200 دوستدار قرآن است.

شاهرودی‏‌ها هر شب از 200 دوستدار قرآن میزبانی می‏‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، محمد دلالی ضمن اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در محل تالار شهید بهشتی شاهرود افزود: این جلسه قرآنی با همکاری اداره آموزش و پرورش شاهرود و زیر نظر موسسه معراج نورالقرآن این شهرستان و با هدف نشر فرهنگ قرآنی، ترویج  فرهنگ زندگی قرآنی و انس با کلام نور و عترت بین اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان برگزار می‌شود.

مدیر برگزاری این جلسه نیز ضمن اشاره به اینکه با آشنایی هرچه بیشتر جوانان ما با این کتاب آسمانی، دشمنان دین و اهل بیت(ع) رسواتر و زمین گیرتر و اسلام و قرآن عزیزتر و قدرتمندتر می‌شوند، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب میزبان 200 نفر از برادران و خواهران بزرگ‏سال، جوان و نوجوان شاهرودی در این جلسه قرآنی هستیم.

مهدی قاسمی افزود: در این جلسه، جزء‏خوانی، جُنگ قرآنی، تفسیر، تجوید، قواعد روخوانی و روان‏خوانی، بیان نکاتی درباره سبک زندگی قرآنی و اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی دیگر مانند نمایش قرآنی، تواشیح، مداحی و ... برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برای جذب کودکان و نوجوانان و آشنایی بیشتر آنها با کتاب انسان‏‌ساز آسمانی خداوند که بزرگ‏ترین معجزه پیغمبر اکرم(ص) است، هر شب مسابقات قرآنی همراه با اهدای جوائز نیز داریم.

این کارشناس علوم قرآنی ادامه داد: همچنین در حاشیه این محفل قرآنی، کلاس‌های آموزش قرآن ویژه خردسالان و کودکانی که به همراه والدین خود در این محفل نورانی شرکت دارند، برگزار می‏‌شود تا کودکان هم از برنامه‌های قرآنی استفاده می‏‌کنند.

قاسمی تاکید کرد: خدا را شاکر و سپاس‏گزاریم که توفیق خدمت‏گزاری در محضر قرآن و عترت را پیدا کرده و با افتخار از اینکه در خدمت کلام نور و در جمع باصفای حافظان، حاملان، عاملان و حامیان قرآنی انجام وظیفه می‌کنیم، به خود می‌بالیم.

انتهای پیام/74004/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول