اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی قم:

خبرنگاران حلقه واسطه بین مردم و مسئولان هستند

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی قم رسالت مهم خبرنگاران را انتقال خواسته‌های مردم به مسئولان دانست و گفت: خبرنگاران حلقه واسطه بین مردم و مسئولان هستند.

خبرنگاران حلقه واسطه بین مردم و مسئولان هستند

حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه زمانی که خبرنگار با یک سوال به مسئول نزدیک می‌شود بهترین موقعت برای بیان خواسته‌های مردم است، گفت: خبرنگاران حلقه واسطه بین مردم و مسئولان برای بیان مطالبات مردم هستند.

وی با اشاره به لزوم وجود صداقت و راستی در کار خبرنگاران گفت: خبرنگاری شغل الهی است و باید، دید اسلامی و دینی به این شغل داشت تا با داشتن یک هدف مقدس، منشاء اثر رشد و تعالی در جامعه بود.

خبرنگار به بصیرت افزایی مردم کمک می‌کند

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی قم اطلاع‌رسانی به‌هنگام به مردم را مهم‌ترین رسالت خبرنگاران دانست و اظهار کرد: آگاهی به موقع مردم از اتفاقات و حوادث جامعه باعث می‌شود، مردم دانا به زمان خود باشند.

ذاکری افزود: تبیین حوادث و رویدادهای یک مقطع زمانی خاص با انتقال صحیح خبرنگار، به بصیرت‌افزایی مردم کمک می‌کند، نمونه‌هایی از این موضوع در سال‌های اخیر در هدایت افکار عمومی وجود داشته است.

وی با بیان اینکه مسلمانان به دنبال ایجاد حکومتی شایسته با هدف زمینه‌سازی ظهور امام عصر (عج) در جهان هستند گفت: خبرنگار مؤمن و متعهد می‌تواند نقش به‌سزایی در آماده‌سازی مردم برای تصمیم‌گیری‌های که هر فرد باید در جامعه مدنی بگیرد، داشته باشد.

وی همچنین ادامه داد: از دیگر رسالت خبرنگار برجسته‌سازی اخبار به منظور کمک به ارتقای فرهنگ دینی و اسلامی و توسعه اخلاق در جامعه است.

خبرگزاری فارس در راستای اهداف نظام حرکت می‌کند

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی قم با اشاره به اینکه ما نمره خوبی به خبرگزاری فارس می‌دهیم، گفت: این خبرگزاری در راستای اهداف والای نظام جمهوری اسلامی حرکت می‌کند و با بی‌طرفی و صداقت اخبار را در اختیار مردم قرار می‌دهد و این موضوع موجب توجه ویژه مردم و نخبگان به خبرگزاری فارس شده است.

ذاکری با اشاره به رشد تعداد خبر در خبرگزاری فارس، حضور مستمر خبرنگاران این خبرگزاری را در جای جای کشور، ستودنی دانست.

وی با اشاره به سرعت خوب خبرگزاری فارس در انتقال اخبار ادامه داد: برقراری ارتباط خبرنگاران این خبرگزاری با نخبگان و انعکاس دیدگاه‌های اقشار مختلف در عرصه‌های اجتماعی‌، سیاسی، فرهنگی و... از دیگر نقاط مثبت این خبرگزاری است.

انتهای پیام/2258/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول