اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دامغان:

5 میلیارد ریال برای طرح‏‌های آب و خاک در دامغان هزینه شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان از هزینه 5 میلیارد و 634 میلیون ریالی برای اجرای طرح‏‌های آب و خاک در این شهرستان خبر داد.

5 میلیارد ریال برای طرح‏‌های آب و خاک در دامغان هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان سمنان، عباس علیان‏نژاد گفت: 41 هکتار از باغ‏های شهرستان مجهز به سامانه‏‌های آبیاری قطره‌‏ای شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان افزود: برای اجرای این طرح، یک میلیارد و 640 میلیون ریال از محل اعتبارات بلاعوض دولتی سال گذشته هزینه شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی دو طرح آبیاری قطره‏‌ای دیگر در سطح 75 هکتار شروع شده است که برای آن سه میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه می‏‌شود.

علیان‏نژاد گفت: برای احداث جاده‏‌های بین مزارع به طول 2 هزار و 200 متر، 132 میلیون ریال و برای انجام 15 هکتار تسطیح اساسی نیز 180 میلیون ریال از محل اعتبارات بلاعوض استانی سال قبل هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان در خصوص احداث استخرهای ذخیره آب کشاورزی نیز گفت: در ماه گذشته برای احداث چهار استخر ذخیره آب کشاورزی و تامین 6 هزار و 205 متر مربع ورق پلیمری 682 میلیون ریال اعتبار بلاعوض دولتی هزینه شده است.

انتهای پیام/2249/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول