اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان اهر:

نزاع دسته‌جمعی منجر به کشته و زخمی شدن 5 نفر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت:‌ در پی وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای اطراف اهر در آذربایجان‌شرقی یک نفر به قتل رسید و چهار نفر مصدوم شدند.

نزاع دسته‌جمعی منجر به کشته و زخمی شدن 5 نفر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی طاحونی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری دسته جمعی منجر به جرح در روستای یایجلو از توابع شهرستان اهر، بلافاصله اکیپی از ماموران این فرماندهی به محل درگیری اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل، مشاهده شد درگیری بر سر اختلاف ملکی بین دو طایفه در روستای «یایجلو» است که طرفین همدیگر را مورد ضرب و جرح قرار داده و با اسحله شکاری به همدیگر شلیک کردند که تعداد پنج نفر به علت اصابت ساچمه اسلحه شکاری زخمی که جهت مداوا به بیمارستان اهر منتقل می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در ادامه بیان داشت: یکی از مصدومین درگیری بر اثر شدت جراحات وارده بلافاصله به بیمارستان تبریز منتقل می‌شود و با توجه به اینکه گلوله ساچمه اسلحه شکاری به ناحیه سر وی اصابت کرده بود فوت می‌کند.

وی در ادامه افزود: با تلاش مامورین آگاهی متهم به قتل شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضایی دستگیر و در نهایت پس از تکمیل پرونده قاتل روانه زندان شد.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول