اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری بیش از یک میلیارد تومان

پروژه‌های سیمای البرز افتتاح شد

مدیرکل صدا و سیمای البرز گفت: پروژه‌های سیمای البرز با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و 376 میلیون افتتاح شد.

پروژه‌های سیمای البرز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، حبیب‌الله مازندارانی با عمل به وعده خود مبنی بر راه‌اندازی پخش ماهواره‌ای شبکه استانی امکان دریافت این شبکه از طریق ماهواره را فراهم کرد.

وی اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی و حمایت معاونت فنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین استانداری البرز، از امروز امکان دریافت شبکه استانی البرز از طریق ماهواره امکان‌پذیر شد.

این مسئول راه‌اندازی پخش ماهواره‌ای شبکه استانی را هدیه‌ای از سوی صدا و سیمای البرز به مردم این استان عنوان کرد و گفت: از بدو ورود به این استان تاکنون اقدامات زیرساختی در صدا و سیمای البرز صورت گرفته است که از مهمترین آنها می‌توان به فراهم کردن بستر فیبرنوری به منظور ارتباط تصویری با جام جم و همچنین افزایش ساعات پخش برنامه اشاره کرد به طوری که در ماه مبارک رمضان به رغم محدودیت‌های فراوان 18 ساعت برنامه تولید و پخش می‌شود.

*افتتاح پروژه‌های سیمای البرز با یک میلیارد و 376 میلیون تومان

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز در ادامه سخنان خود از افتتاح پروژه‌های مهم این سازمان طی سه ماه گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت یک میلیارد و 376 میلیون تومان پروژه مهم افتتاح و راه‌اندازی شده است.

به گفته وی راه‌اندازی خط برگشت فیبرنوری مرکز به جام جم، راه‌اندازی سیستم پخش ماهواره‌ای (آپ لینگ)، راه‌اندازی پخش زنده اینترنتی شبکه استانی سیما، راه‌اندازی بستر شبکه با پهنای باند 50 مگابایت جهت سرویس‌دهی اینترنت و اینترانت مرکز، راه‌اندازی دو دستگاه سیستم پلی‌اوت استودیوی پخش، راه‌اندازی سه دستگاه سیستم تدوین غیر خطی واحدهای سیما و خبر، راه‌اندازی سیستم ضبط برنامه شبکه استانی در استودیوی پخش سیما  و راه‌اندازی دو عدد سویچ دیجیتال 16 به یک جهت سیستم اکسترنال میکسر صدا و تصویر و سیستم دوربین سوم استودیوی پخش، از جمله مهمترین پروژه‌هایی است که طی سه ماه گذشته افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است شبکه استانی سیمای البرز از این پس از طریق ماهواره عرب ست، فرکانس 27500 h12262 قابل دریافت  است.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول