اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمانشاه گلایه کرد

دست‌های خالی ورزش‌های همگانی از منابع مالی

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمانشاه گفت: دست هیئت ورزش‌های همگانی کرمانشاه از لحاظ منابع مالی خالی است و با مشکلات شدید مالی مواجه هستیم.

دست‌های خالی ورزش‌های همگانی از منابع مالی

 احمد عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: حدود 26 رشته ورزشی به ورزش‌های همگانی اختصاص دارد و این در حالی‌ است که دستمان از لحاظ منابع مالی خالی است و به شدت با مشکل روبه‌رو هستیم.

وی اعلام کرد: تقریبا مدت یک سال و نیم است که هیچ بودجه‌ای دریافت نکرده‌ایم و توانایی اعزام ورزش‌کاران به مسابقات و یا میزبان ‌شدن را نیز نداریم.

عبدی با بیان اینکه همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمانشاه از سال گذشته برگزار نشده است، ادامه داد: به دلیل وجود مشکلات مالی، از تاریخ 21 مهرماه سال 91 تاکنون موفق به برگزاری این همایش در کرمانشاه نشده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه استقبال بانوان از ورزش‌های همگانی بیش‌تر است، گفت: بانوان بسیاری در باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه مشغول به فعالیت هستند و گرایش مردان به استفاده از وسایل ورزشی که در پارک‌ها تعبیه شده بیش‌تر است.

به گفته رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمانشاه، پیلاتس، یوگا، پیاده‌روری، طناب‌کشی و ورزش محلات از جمله رشته‌های ورزش‌های همگانی است.

انتهای پیام/2700/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول