اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی

عملیات اجرایی حسینیه هیئت خادم الرضا (ع) قم آغاز می‌شود

کلنگ حسینیه هیئت خادم الرضا (ع) طی مراسمی با حضور آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی روز شنبه 19 مردادماه به زمین زده خواهد شد.

عملیات اجرایی حسینیه هیئت خادم الرضا (ع) قم آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی هیئت خادم الرضا (ع)، حمید ناطقی اظهار داشت: هیئت و کانون خادم الرضا (ع) حدود دو دهه در عرصه خدمت به جوانان، خانواده‌ها و تشکل‌های مذهبی به ارائه مجموعه‌ای از برنامه‌های سازماندهی شده می‌پردازد.

وی افزود: این تشکل به لطف مراجع، علما و مسئولان فرهنگی به بار نشسته است و کار فرهنگی را بر اساس اصول مدیریتی صحیح و به صورت جهت‌دار، هدفمند و سازماندهی‌شده به پیش می‌برد.

مسئول هیئت و کانون خادم الرضا (ع) با اشاره به برگزاری مراسم در مناسبت‌های مختلف اظهار داشت: این تشکل تاکنون بیش از هزار مراسم در سطح کشور و استان قم برگزار کرده است.

وی ساماندهی بیش از 40 هزار عضو جوان، برگزاری 199 روز اردوی آموزشی و زیارتی، برگزاری 21 برنامه پیاده‌روی خانوادگی، برپایی 190 مراسم باشکوه عاشورایی در ورزشگاه شهید حیدریان، برگزاری هشت جشنواره فرهنگی مهدویت، برگزاری هفت جشنواره فرهنگی و علمی و آموزشی تابستانی و برپایی 775 جلسه هفتگی برای اعضا را از جمله دستاوردهای این تشکل برتر برترین‌های کشور عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از 30 درصد از مراسم‌های این تشکل پوشش خبری و رسانه‌ای داشته و بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر در این مراسم‌ها شرکت کردند.

ناطقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خرید زمین برای ساخت حسینیه هیئت خادم الرضا (ع) افزود: کلنگ حسینیه هیئت خادم الرضا (ع) طی مراسمی با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی روز شنبه 19 مردادماه به زمین زده خواهد شد.

وی بیان داشت: این حسینیه در زمینی به مساحت 500 متر احداث خواهد شد و زمین آن از طریق مزایده با مساعدت شهرداری و شورای شهر به مبلغ حدود 700 میلیون تومان خریداری شده است.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول