اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال سایپا البرز:

برای تک امتیاز به اهواز نیامده بودیم/ کسر امتیاز از تیم به دلیل فحاشی چند تماشاگر جای بحث دارد

مدافع تیم فوتبال سایپا البرز گفت: به هیچ وجه برای تک امتیاز به اهواز نیامده بودیم بلکه تمام تلاش خود را در زمین انجام دادیم تا با دست پر به خانه برگردیم.

برای تک امتیاز به اهواز نیامده بودیم/ کسر امتیاز از تیم به دلیل فحاشی چند تماشاگر جای بحث دارد

سجاد مشکل‌پور پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: موقعیت‌های گلزنی حریف از ما بیشتر بود اما به خوبی توانستیم بازی را اداره کرده و توپ و میدان را در اختیار بگیریم.

وی بیان کرد: استقلال تیم خوب و باتجربه‌ای است و بازیکنان این تیم سال‌ها در لیگ برتر توپ می‌زنند پس امتیاز گرفتن از این تیم آن هم در خانه کار آسانی نیست.

مدافع تیم فوتبال سایپا البرز افزود: گرچه من به شرایط بازی در گرمای خوزستان عادت دارم اما واقعا بازی کردن در این هوای گرم کار دشواری است.

وی در خصوص تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر کسر یک امتیاز از این تیم به دلیل فحاشی تماشاگرانش گفت: در بازی هفته قبل شاید تنها 10 نفر بچه علیه داور شعار دادند و چیز خاصی نبود اما متاسفانه در عین ناباوری از تیم ما امتیاز کسر شد.

مشکل‌پور در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم تیم ما چقدر تماشاگر دارد که اینقدر به چشم می‌خورد در حالیکه بارها چنین اتفاقی برای تیم‌های بزرگ و پرطرفدار لیگ صورت گرفته ولی امتیازی از آنها کسر نشده است.

انتهای پیام/72001/ع20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول