اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد

اجرای بهسازی و روکش آسفالت گردنه اسدلی به طول 15 کیلومتر

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از اجرای بهسازی و روکش آسفالت محور گردنه اسدلی به طول 15 کیلومتر در استان خبر داد.

اجرای بهسازی و روکش آسفالت گردنه اسدلی به طول 15 کیلومتر

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری اظهار کرد: با توجه به برف گیر و صعب‌العبور بودن این گردنه در فصل زمستان، شرایط نگهداری جاده‌ها در زمستان به گونه‌ای است که به ناچار باید از شن و نمک برای یخ‌زدگی استفاده شود.

وی افزود: این امر باعث می‌شود تا به مرور باعث تخریب هر چه بیشتر روکش آسفالت شود و پس از مدتی بحث درزگیری و لکه گیری انجام شود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اعتبار اختصاص یافته برای بهسازی و روکش این محور را مبلغ 17 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی همچنین از نصب 510 متر مربع انواع تابلوهای اطلاعاتی در راه‌های استان خبر داد و گفت: نصب این علایم با توجه به اولویت بهره برداری در دو مرحله اجرایی می‌شود.

مشتری تصریح کرد: مرحله نخست این طرح از ابتدای امسال آغاز و تا شروع دور دوم سفرهای تابستانی ادامه دارد و 250 متر‌مربع تابلوهای اطلاعاتی در راه‌های استان نصب می‌شود.

وی یادآور شد: از این میزان 80 متر مربع مربوط به تابلوهای جدید، 100 متر مربع مربوط به مرمت و روکش تابلوهای فرسوده و 70 متر‌مربع مربوط به بازسازی تابلوهای اسماء متبرکه است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد: عملیات نصب 260 متر‌مربع باقی مانده نیز در مرحله دوم طرح تابستانه و هم‌زمان با شروع دور دوم مسافرت‌های تابستانی اجرایی خواهد شد.

وی مبلغ اعتبار پیش بینی شده برای نصب این علائم را هزار و 200 میلیون ریال عنوان کرد و نصب علائم و تجهیزات ایمنی راه را به عنوان یکی از ابزارهای ضروری برای تأمین ایمنی استفاده کنندگان از راه دانست.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول