اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آیت‌الله سیستانی:

موج اسلام‌گرایی و شیعه‌گرایی در دنیا در حال گسترش است

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی با تاکید بر اینکه موج اسلام‌گرایی و گرایش به تشیع در دنیا در حال گسترش است افزود:‌ باید از این شرایط بهترین بهره‌برداری را داشته و نگذاریم که به این پیشرفت اسلام‌گرایی خدشه‌ای وارد شود.

موج اسلام‌گرایی و شیعه‌گرایی در دنیا در حال گسترش است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی سه‌شنبه شب در دیدار جمعی از مدیران رسانه‌های استان قم در آستانه روز خبرنگار از رسانه به عنوان رکن چهارم قدرت یاد کرد و گفت: امروز در دینا شاهد جنگ‌های رسانه‌ای هستیم و با نگاه به اوضاع کشورهای منطقه نقش رسانه‌ها را در تحولات می‌توانیم مشاهده کنیم.

وی با اشاره به تاثیرگذاری رسانه‌هایی مثل الجزیره و العربیه در حوادث سوریه و پنهان کردن وقایع تاکید کرد: ائمه اطهار بر انتشار دقیق واقعیات تاکید زیادی داشتند و ما نیز باید از سیره ایشان پیروی کنیم.

نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی با اشاره به برخی از افکار مسموم غربی‌ها تاکید کرد: متاسفانه برخی اوقات شاهد هستیم که این افکار مسموم بر روی جامعه تاثیرگذاری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در عرصه رسانه به ویژه در سطح بین‌الملل آنگونه که باید و شاید موفق نبوده‌ایم تصریح کرد: انتقاد سازنده خوب و اثرگذار است و باید انتقاد منصفانه را بپذیریم و در برابر آن صادقانه برخورد کنیم. نباید شاهد این باشیم که اختلاف نظرها به تنش تبدیل شود چرا که اختلاف نظر امری طبیعی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی با اشاره به اینکه خبرنگاران فعال در قم مسئولیتی دو چندان داشته و وظیفه‌ای سنگین‌تر بر دوش دارند افزود: باید به گونه‌ای نسبت به انتشار واقعیات و حقایق اقدام کنید که مردم حرف شما را باور کنند.

وی با اشاره به اوضاع کشورهای عربی منطقه و بازی استکبار در این کشورها تاکید کرد: همه این مشکلات به دلیل این است که استکبار نمی‌تواند پیشرفت دین مبین اسلام در جوامع را ببیند.

نماینده آیت‌الله سیستانی با تاکید بر اینکه موج اسلام‌گرایی و گرایش به تشیع در دنیا در حال گسترش است افزود:‌ باید از این شرایط بهترین بهره‌برداری را داشته و نگذاریم که به این پیشرفت اسلام‌گرایی خدشه‌ای وارد شود.

انتهای پیام/2258/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول