اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت فوریت‌های امداد و خدمات گیلان:

امداد و خدمات گیلان نیازمند برپایی شبکه رادیویی بی‌سیم است

مدیرعامل جمعیت فوریت‌های امداد و خدمات گیلان گفت: از وزیر ارتباطات و فناوری می‌خواهیم مجوز برپایی شبکه رادیویی بی‌سیم را به نام این جمعیت امدادرسان استان صادر و ابلاغ کند.

امداد و خدمات گیلان نیازمند برپایی شبکه رادیویی بی‌سیم است

حسین قاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت کمبود تجهیزات امدادی در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه و مترقبه را از مشکلات جدی جمعیت مذکور خواند و اظهار کرد: برخورداری از ایستگاه مستقل بی‌سیم برای ماموریت‌های فوری و حیاتی جزو ضروریات است.

وی ادامه داد: این جمعیت امدادرسان که باید در کنار بقیه نهادهای امدادگر به مردم گیلان در تمام جاده‌های شهری و برون شهری و کوهستانی و نوار ساحلی خزر در قالب اورژانس دریایی و زمینی در حد توان خود خدمت صادقانه کند نیازمند توجه ویژه است.

این مسئول با بیان اینکه درخواست جمعیت مذکور در ایجاد ایستگاه بی‌سیم از طرف کمیسیون فنی وزارت ارتباطات و فناوری به بهانه کمبود فرکانس و مشابهت رد شده است، گفت: این کمیسیون از صدور مجوز برپایی ایستگاه مستقل بی‌سیم رسماً امتناع کرده است.

وی، داشتن تجهیزات مستقل بی‌سیم را یکی از ارکان مهم تیم‌های امداد و نجات در دنیا دانست و تصریح کرد: ضرورت این ایستگاه در زمان وقوع حوادث ناگوار به صورت آنی که امدادگران به مرکز فرماندهی و کارشناس عملیاتی خود مربوط هستند و فرامین کمک‌رسانی را به سرعت انجام می‌دهند تا جان و مال کسی دچار آسیب‌های خطرناک نشود، بیشتر مشخص می‌شود.

قاسم‌پور اذعان کرد: مرجع صدور مجوز به جای در اولویت قرار دادن این نهادهای مردمی نوپای امدادرسان اقدام به صدور مجوز برای مراکزی در کشور می‌کند که نیازی به استفاده از ایستگاه بی‌سیم را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: از وزیر ارتباطات و فناوری می‌خواهیم تا با اختیارات خود و بدون مانع تراشی عوامل کمیسیون فنی برابر قانون مجوز برپایی شبکه رادیویی بی‌سیم را به نام این جمعیت امدادرسان استان صادر و ابلاغ کند.

این مسئول خواستار حمایت رئیس جمهور در این راستا شد.

انتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول