اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه مطبوعات اصفهان:

تشکیل کارگروه تخصصی رسانه در شورای شهر الزامی است

مدیر خانه مطبوعات اصفهان گفت: اعضای خانه مطبوعات از رئیس شورای شهر درخواست دارند که زمینه‌های لازم برای تشکیل یک کارگروه تخصصی در دوره جدید شورای شهر را فراهم کند.

تشکیل کارگروه تخصصی رسانه در شورای شهر الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور گلناری شامگاه سه‌شنبه در مراسم ضیافتی که به مناسبت روز خبرنگار و در محل سالن اجتماعات مخابرات اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر به پاره‌ای از اقدامات خانه مطبوعات در راستای حمایت از خبرنگاران اشاره و اظهار کرد: زمینی برای تهیه مسکن خبرنگاران خریداری و سپس پس از چندین سال یک تعاونی مسکنی تشکیل شد که امر تهیه مسکن خبرنگاران را بر عهده بگیرد.  

وی تاکید کرد: فضای اجتماعی و سلیقه مردم حال حاضر به گونه‌ای است که بیشتر از اصحاب رسانه و مطبوعات و اهالی قلم انتظار تغذیه فکری خود را دارند.

مدیر خانه مطبوعات اصفهان در ادامه با توضیح اینکه تغذیه فکری به معنای دادن تحلیل‌های قوی و صحیح درباره موضوعات و وقایع رخ داده در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

وی خطاب به اهالی رسانه و مطبوعات استانی گفت: ذائقه مخاطبان امروز می‌طلبد که کمتر به خبر و گزارش خبری بپردازید و خبرنگاران در فضای کنونی بیشتر همت و تلاش خود را صرف ارائه تحلیل‌های خبری در کنار پوشش اخبار کنند.

گلناری با بیان اینکه امسال، انتخابات شورای اسلامی شهر زیر سایه سنگین انتخابات ریاست جمهوری کمی مهجور و مغفول ماند، ابراز داشت: امیدوار هستیم که همه 21 نفر اعضای شورای شهر بتوانند به نحو احسنت به وظیفه و رسالت خود عمل کنند.

وی در ادامه در حضور رئیس شورای شهر فعلی با انتقاد از حضور برخی از افرادی که هیچ تجربه و عملکردی در زمینه مدیریت شهری و حوزه مسائل کلان شهری نداشته‌اند، اما در دوره چهارم شورای شهر انتخاب شده‌اند، گفت: همه اعضای خانه مطبوعات و اصحاب رسانه و مطبوعات از عباس حاج رسولیها درخواست دارند که زمینه‌های لازم برای تشکیل  یک کارگروه تخصصی، به منظور رسیدگی به مشکلات و سیاست‌گذاری‌های مطبوعات و رسانه‌های استان در دوره جدید شورای شهر را فراهم کند.

مدیر خانه مطبوعات اصفهان متذکر شد: این انتظار می‌رود که در این کارگروه، درباره مسائلی چون بحث آموزش خبرنگاران، ساماندهی اهالی رسانه استان و وضعیت توزیع مطبوعات در استان تصمیم‌های خوب و قابل اجرایی گرفته شود.

وی از برگزاری دو جشنواره در نیمه دوم سال 92 از سوی خانه مطبوعات خبر داد و تصریح کرد: نخستین جشنواره تحت عنوان دومین جشنواره «مسئول پاسخگو» که نخستین دوره آن در سال 90 برگزار شده بود، برپا می‌شود.

گلناری در ادامه از برگزاری نخستین جشنواره با نام «خبرنگار پرسشگر» سخن گفت و خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف سوق دادن خبرنگاران به سمت اخذ مطالبات رهبری، نظام و مردم برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/63001/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول