اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در تیپ 12 پیاده قائم (عج) سمنان:

خودسازی ماه رمضان در کل سال مد نظر باشد/ مسلمانان مقاومت را از دینشان آموخته‏اند

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در تیپ 12 پیاده قائم (عج) سمنان گفت: خودسازی ماه رمضان باید در کل سال مد نظر باشد و همه بدانند که مسلمانان مقاومت را از دین‌شان آموخته‏اند.

خودسازی ماه رمضان در کل سال مد نظر باشد/ مسلمانان مقاومت را از دینشان آموخته‏اند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی با حضور در جمع رزمندگان تیپ 12 قائم (عج) سمنان با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان بیان کرد: اگر خداوند متعال در قرآن کریم می‏فرمایند که شب قدر از هزار ماه بهتر است و رمضان بسیار ارزش دارد، باید در این فرموده حضرت حق تأمل بیشتری کرد.

وی افزود: روزها می‏آیند و می‏روند؛ اما شب‏ها و روزهای ماه رمضان توقف‌گاهی است که خداوند به بنده‏اش می‏گوید ای که تمام سال در گیر و دار بایدها و نبایدهای زندگی غرق بودی و نتوانستی طعم دوستی با خدا را آنچنان که باید بچشی و خسته از بار زحمت دنیایی؛ بیا و دمی در کنارم باش.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در تیپ 12 پیاده قائم (عج) سمنان گفت: خداوند متعال در بعضی نعمات برکت قرار داده که هر چقدر از آن بیشتر مصرف کنیم، باز در خلقت و کمیت آن خللی ایجاد نمی‏شود؛ ماه مبارک رمضان از برکات خاصه خداوند متعال است.

راسخی اظهار کرد: باید با تمام وجود در این شب‏ها دار و ندار ایمانمان را به ساحت مقدس حضرتش تقدیم کنیم تا در سایه رحمتش به آن برکت عنایت کنند تا از برکات این ماه آنچنان که شایسته یک مسلمان است، بهره‏مند شویم.

وی گفت: هیچ لذتی به اندازه دوستی با خدا شیرین و زیبا نیست و باید خود را لایق این دوستی کنیم تا آن را در وجودمان حس کنیم.

انتهای پیام/2249/ک/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول