اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

واردات هر نوع کامیون کار کرده برای ناوگان حمل و نقل عمومی سم است

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هیچ نوع خودرو فرسوده و کارکرده نباید مجوز برای واردات به کشور را اخذ کند، گفت: واردات هر نوع کامیون کارکرده به کشور که عمر مفید خود را کرده و کارایی ندارد برای ناوگان حمل و نقل عمومی سم است.

واردات هر نوع کامیون کار کرده برای ناوگان حمل و نقل عمومی سم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر ارتباطات مردمی تبریز، رضا رحمانی با بیان این مطلب که واردات کامیون‌های کارکرده اگر از مبادی قانونی انجام شود بی‌شک تمامی اصول استاندارد را پشت سر خواهد گذاشت، تصریح کرد: مسئولان باید با دقت تمام از واردات خودرو‌هایی که فرسوده بوده و عمر مفید خود را کرده‌اند جلوگیری کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خودرو‌های فرسوده هزینه‌ نگهداری و تعمیرات گزافی دارند، گفت: مسئولان نباید اجازه ورود خودرو‌هایی که از نظر سلامت بدنه و موتور در حد خوب قرار ندارند را بدهند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه هیچ نوع خودرو فرسوده و کارکرده نباید مجوز برای واردات به کشور را اخذ کند، افزود: واردات هر نوع کامیون کارکرده به کشور که عمر مفید خود را کرده و کارایی ندارد برای ناوگان حمل و نقل عمومی سم است.

رحمانی ادامه داد: هیچ خودروی فرسوده و کارکرده‌ای اجازه ورود به کشور را ندارد و اگر نیازی به واردات کامیون برای تکمیل ناوگان حمل و نقل باری کشور باشد باید خودروهای سالم از لحاظ بدنه و فنی به کشور وارد شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید جان افراد در کشور را با هر بهانه‌ای از جمله به صرفه بودن واردات کامیون نسبت به تولید آن در داخل، به خطر بیندازند، افزود: کامیون‌های کارکرده و فرسوده علاوه بر هزینه‌های بی‌شماری که بر کشور از جهت تعمیر تحمیل می‌کنند جان افراد در جاده‌ها را نیز به علت فرسوده بودن تهدید می‌کند

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، یادآور شد: در صورت ورود کامیون‌های فرسوده سازمان استاندارد، محیط زیست و سازمان گمرک کشور باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/60001/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول